شرایط جدید برای رئال مادرید در مورد خرید کاماوینگا: یا حالا یا هیچ وقت

0

رئال مادرید اولویتش را برای خرید تابستانی روی هالند و امباپه گذاشته است اما از گزینه های دیگر نظیر کاماوینگا غافل نمی شود. ادواردو اصلی ترین گزینه تبدیل شدن به ذخیره کاسمیرو است. کاماوینگا ۱۸ ساله تا سال ۲۰۲۲ با رن قرارداد دارد اما این هافبک می خواهد در همین تابستان از تیمش جدا شود. رئال اگر می خواهد کاماوینگا را بخرد باید عجله کند در غیر این صورت اتفاقی که در مورد انتقال امباپه از موناکو به پی اس جی رخ داد ، تکرار می شود و رئال مادرید فرصت خرید کاماوینگا را از دست می دهد.

کاماوینگا با جدایی ژولین استفان سرمربی رن یکی از حامیان اصلی خود در تیم فرانسوی را از دست داده است. استفان برای او چیزی فراتر از یک مربی بود و نقش دوست صمیمی و شخصی را برای ادواردو داشت. از سویی رن فصل خوبی نداشته و احتمال دارد که در فصل اینده سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد. کاماوینگا می خواهد که به پیشرفت ورزشی خود ادامه بدهد و نمی خواهد در تیمی بماند که فصل آینده در اروپا حضور ندارد. رن فعلا در رتبه دوازدهم جدول است و به منطقه سقوط نزدیک تر است تا سهمیه اروپایی.

اگر رئال بخواهد کاماوینگا را بخرد یا باید همین حالا برای خریدنش اقدام کند یا هیچ وقت چرا که ممکن است راهی تیم هایی نظیر چلسی، منچستریونایتد پی اس جی و بایرن شود و در این صورت خرید وی تا سالها غیرممکن خواهد شد. کاماوینگا فقط یک سال و سه ماه دیگر با رن قرارداد دارد و به همین خاطر خرید وی در تابستان بعدی بیش از ۳۰ تا ۴۰ میلیون یورو هزینه نخواهد داشت.

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ