وینیسیوس:«دریبل زدن برای من آسان تر از گلزنی است»

0

وینیسیوس جونیور بازیکن برزیلی رئال مادرید در مورد مسائل مختلف با ال پایس صحبت کرد.

خاطره مصدومیت مقابل آژاکس” ناراحت بودم که نمی توانم بازی کنم و کمک کنم. همه تلاشم را برای آن بازی انجام داده بودم. خروج در دقیقه ۴۰ کمی مشکل بود. می دانستم که لحظه مهمی برای من و باشگاه است و همه کار را خیلی خوب انجام داده بودم. همه بازیکنان به من کمک می کردند و توپ را به من می دادند تا کار متفاوتی انجام بدهم. کمی مشکل بود. روی صحنه قبلش دچار مصدومیت شده بودم. با خودم فکر می کردم که نمی توانم در این بازی از زمین خارج شوم و باید به تلاش ادامه بدهم و بمانم. توپ به من رسید. مجبور شدم که ۵۰ متر این گونه بدوم و فکر می کردم که این ۵۰ متر بدترین اتفاقی بوده که برایم رخ داده است. اما می خواستم به تلاش ادامه بدهم و به تیم کمک کنم.”

زمانی که طول کشید تا مصدومیتت را فراموش کنی” شش، هفت ماه طول کشید. دو، سه ماه نتوانستم بازی کنم و وقتی برمی گردی همیشه نگران هستی که پایت را چگونه قرار بدهی. شش ماه مدام به خودم شک داشتم و وقتی بدنم سرد می شد بی دلیل پایم درد می گرفت. وقتی کفش هایم را پایم می کردم هم درد داشتم.”

ترس از دریبل” در دریبل ها همیشه مدافعان می خواهند من را بزنند. در ابتدا سعی کردم که محتاط تر باشم اما حالا زیاد به این که ممکن است دوباره مصدوم شوم، فکر نمی کنم.”

دریبل آسان تر است یا گل؟” گل را دوست دارم اما از نظر من دریبل آسان تر از گل است. همه چیز را بیشتر تحت کنترل دارم. می دانم که خوب دریبل می زنم و مدافعان همیشه وقتی مقابلم بازی می کنند، خیلی فکر می کنند.”

بنزما”کریم فوق العاده است. از وقتی در برزیل بودم طرفدارش بودم و بازیهایش را می دیدم. بازی با کریم راحت است. بهترین مهاجم حال حاضر است. بازی با کریم برای من خوب است. او همیشه برای من یک اسطوره بوده است. همیشه می گوید که باید چه کار کنم و او هم دوست دارد با من بازی کند. همیشه به حرفش گوش می دهم چرا که می خواهد بهتر شوم. او بیشترین پاس گلها را به من داده و من بیشترین پاس گلها را به او داده ام.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ