چراغ سبز بوتراگوئنو به رونالدو و طفره رفتن از بحث تمدید راموس

0

امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط عمومی رئال مادرید در مورد پیروزی مقابل آتالانتا صحبت کرد.

آنالیز بازی” تلاش فوق العاده ای داشتیم. این برد را به هواداران تقدیم می کنیم که به این بازیکنان افتخار خواهند کرد. تیم با پختگی رفتار کرد و خودش را نشان داد. در خط هافبک عالی بودیم ،  بازیخواین خوبی داشتیم و همه چز را کنترل کردیم. از لحظات حیاتی استفاده کردیم تا گل بزنیم. به ندرت به حریف موقعیت دادیم. بازی همان طور که می خواستیم پیش رفت. این یک بازی اساسی برای باشگاه بود.”

وینیسیوس” بسیار خوب بود. یک حرکت عالی داشت که لیاقتش را داشت تا گل بزند. در بازی تعیین کننده و درخشان بود. یخلی سریع است و با اعتماد به نفس بازی می کند. یک مهاجم همیشه در چنین صحنه هایی صاحب موقعیت است. می توانست یکی از بهترین گلهای سال را بزند.”

بنزما” یکی از بهترین های دنیاست. باعث خوشبختی است که بازیکنانی نظیر او را داشته باشیم. درون محوطه جریمه موقعیت های زیادی دارد. این گل حاصل حرکت فوق العاده مودریچ بود. توپ را به همان جایی فرستاد که باید می فرستاد و بنزما هم ضربه خوبی زد.”

راموس” به خوبی پنالتی را زد. خوشحالیم که برگشته و با روحیه برنده و قدرت رهبری خود بازی می کند. گلی اساسی زد که به ما آزادی عمل داد. تمدید قرارداد؟ خوشحالیم که کار خود را می کنیم. حضور تیم در یک چهارم نهایی خبر خوبی است. همه می دانند که راموس چقدر برای تیم مهم است.”

بهترین حریف”زمان برای فکر کردن نداشتیم. مهم این است که به مرحله بعدی رسیدیم.”

بازگشت رونالدو”ببینیم چه می شود.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ