زیدان به دنبال تغییر سبک بازی مندی؛ حملات بیشتر و دفاع کمتر

0

در فصل گذشته که اولین فصل مندی در رئال مادرید بود، گفته می شد که از جناح او هیچ توپی رد نمی شود. در حقیقت او در دفاع مطمئن بود اما در حملات هم اثر چندانی نگذاشت چرا که فصلش را با یک گل و دو پاس گل به اتمام رساند. در حقیقت مندی هر چند که در دفاع خوب بود اما در  حملات حرفی برای گفتن نداشت. رئال در فصل گذشته با مندی در چهار تا از ۳۲ بازی خود شکست خورد.

مندی فصل گذشته بازیکنی منظم به خصوص در خط دفاعی به نظر می رسید که به ندرت به حملات اضافه می شد اما حالا شرایط کاملا متفاوتی دارد. زیدان به سراغ سیستم سه مدافع میانی رفته و همین مسئله باعث شده تا مندی کمتر نیاز به دفاع داشته باشد و حضورش در حملات پررنگ تر شود.

زیدان تصمیم گرفته که مندی به بازیکن متفاوتی تبدیل شود که کارهایی بیشتر از دفاع کردن انجام می دهد و می شد این را در مقابل آتالانتا هم دید. در حقیت فرلاند در مقابل آتالانتا در میانه زمین، پست وینگر و حتی درون محوطه جریمه حریف دیده می شد. مندی در این فصل بارها به دروازه حریفان نزدیک شده استو به نظر می رسد که قرار است با زیدان چیزهایی بیشتر از دفاع کردن را ارائه بدهد. مندی در این فصل ۳۲ بازی در رئال داشته یعنی به اندازه بازیهای فصل گذشته اش. مندی امسال ۱۸ شوت زده یعنی شش تا بیشتر از پارسال که پنج تا از شوتهایش در چارچوب بوده یعین دو تا بیشتر از پارسال. مندی در این فصل ۱۶۷۷ پاس داده که ۱۵۰۰ تا موفق بوده یعنی ۸۹.۴۴ درصد در حالی که فصل گذشته ۱۳۴۲ پاس داد که ۱۱۸۷ تایش موفق بودند یعنی ۸۸.۴۴ درصد.مندی البته امسال هنوز پاس گل نداده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ