تماس رئال مادرید برای تیم های ملی: در مورد کروس، مودریچ و سایرین مراعات کنید!

0

رئال مادرید نیوز : لغو بازیهای ملی در آمریکای جنوبی این بار خیال زیدان را تا حد زیادی راحت کرده است. در حقیقت کورتوا، واران، مندی، راموس، مودریچ، کروس و لونین تنها هفت بازیکن رئال هستند که به بازیهای ملی رفته اند و زیدان در روزهای آینده بر خلاف عادت معمول دربازیهای ملی، بخش قابل توجهی از بازیکنانش را در اختیار خواهد داشت.

این آخرین وقفه بازیهای ملی قبل از ماراتن شش هفته ای برای پایان فصل است و البته رئال هم به صورت جدی نگران این وقفه است. زیدان نمی خواهد که بعد از بازیهای ملی مصدومی روی دستش بماند چرا که بازیهای مهمی نظیر دو تقابل با لیورپول یا بازی مقابل بازیکنان در پیش است.

رئال مادرید با فدراسیون های بازیکنان حاضر در بازیهای ملی تماس گرفته و از آنها خواسته تا مراعات بازیکنان را داشته باشند و بیش از حد به آنها فشار نیاورند. وقفه بازیهای ملی با سه بازی رسمی راهیابی به جام جهانی در عرض هفت روز به شدت فشرده است. مورد ویژه مربوط به کروس و مودریچ است که سنشان بالارفته و بازیکنان مهمی در رئال هستند و باشگاه اصلا نمی خواهد که از دستشان بدهد.

زیدان در تمرینات آینده، میلیتائو، ناچو و مارسلو را در خط دفاع، کاسمیرو، والورده و ایسکو را در خط هافبک و بنزما، رودریگو، وینیسیوس، آسنسیو و لوکاس را در خط حمله در اختیار خواهد داشت  و البته می تواند از بازیکنان آکادمی همون چوست، بلانکو، آریباس و هوگو دورو استفاده کند. انتظار می رود اودریوزولا و ماریانو در روزهای آینده به تمرینات برگردند.کارواخال و هازارد بازیکنانی هستند که مصدومیتی جدی تر دارند.

زیدان بعد از بازی با  سلتا به بازیکنانش دو روز استراحت داد تا بعد از آن تمرین برای بازی با ایبار آغاز شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ