پیش بینی ایجنت ها: قیمت و دستمزد هالند چقدر خواهد بود؟

0

رئال مادرید نیوز : ایجنت های مختلف در مورد قیمت هالند در تابستان بعدی با نشریه نروژی وی جی صحبت کردند.

له می، وکیلی که در انتقال مندی به رئال در سال ۲۰۱۹ نقش داشت و با اوبامیانگ کار می کند، گفت:” اگر کرونا نبود، قیمت هالند نزدیک به ۲۰۰ میلیون یورو بود هر چند که در حال حاضر هم حداقل قیمتش بیش از صد میلیون یورو خواهد بود. بارسا پول ندارد، رئال و یوونتوس هم مشکلاتی دارند. چه کسی می تواند هالند را بخرد؟ منچسترسیتی. از نظر من البته بایرن مونیخ بهترین گزینه برایش است تا جانشین لواندوفسکی شود. پی اس جی هم می تواند به سراغش برود.  دستمزد هالند؟ امباپه سالی ۱۲ میلیون یورو خالص دریافت می کند، نیمار ۱۸ ، رونالدو ۳۱ ، مسی ۷۰ که هر کدام پادهاشش دارند… به همین خاطر فکر می کنم دستمزد هالند بین ۱۲ تا ۱۵ میلیون یورو باشد.”

مورالی ایجنتی که وکالت فردیناندرا به عهده داشته هم گفت:” فکر می کنم هالند به لیگ انگلیس برود یعنی به منچسترسیتی و هالند. دستمزدش بین ۱۲ تا ۱۸ میلیون یورو سالانه خواهد بود.”

روبرتو دی فانتی وکیل سرشناس مارکوس آلونسو نیز در مورد هالند صحبت کرد :”می تواند به گرانترین بازیکن دنیا تبدیل شود.” و بدین ترتیب او معتقد است که هالند می تواند رکورد ۲۲۲ میلیون یوروی نیمار را بشکند. دی فانتی در ادامه گفت:” به نظرم رئال مادرید مقصد بعدی اوست. رونالد ورفته، بنزما پیر شده و به یک ستاره جوان و با استعداد نیاز دارند و هالند گزینه مناسبی است. دستمزدش؟ این بحث به مینو رایولا مربوط است.”

دی آمیکو که با کاناوارو کار کرده هم می گوید:” فکر نمی کنم اگر هالند در این تابستان جدا شود قیمتش کمتر از ۱۵۰ میلیون یورو باشد. با وجود این که در بحران کرونا هستیم، باشگاه هایی که او را می خواهند باید این مبلغ را بپردازند. پی اس جی ، رئال مادرید، چلسی، سیتی ، یونایتد و … دستمزدش هم بیش از سالانه ده میلیون یورو خواهد بود.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ