هنریک لارسن : در بعضی بازی ها مانند بازی با پاریس خوب نبودیم ؛ مسئله آینده لئو کمی حواس پرت کننده است !

0

بارسا نیوز – هنریک لارسن ، بازیکن سابق بارسلونا و دستیار رونالد کومان در مصاحبه ای درباره فصل اول حضور خود در بارسلونا صحبت کرده است.

 

هنریک لارسن و آلفرد شرودر هر دو از روز اول حضور رونالد کومان در بارسلونا همراه سرمربی هلندی بارسلونا بوده اند.

 

هدف شما در فصل اول

دوم بودن در این مکان هرگز به اندازه کافی خوب نیست. همه چیز در مورد قهرمانی لیگ و لیگ قهرمانان است و هدف همیشه این موارد بوده است. ما درباره این موارد صحبت نمی کنیم ، اما انتظار می رود در هر رقابتی که حضور داریم ، پیروز شویم.

 

شرایط شما در جدول لالیگا

ما زیاد به جدول لالیگا توجه نمی کنیم. می دانیم که برای قهرمانی لیگ اینجا هستیم و شکی در این مورد نداریم. ما تسلیم نشده ایم ، همه چیز ممکن است.

 

حضور شما در بارسلونا به عنوان مربی

وقتی باشگاه با من تماس گرفت ، احساس سربلندی و خوشحالی می کردم. تصمیم گیری برای من آسان بود. رونالد روز دوشنبه با من تماس گرفت و من دو روز بعد برای امضا قرارداد در باشگاه حاضر بودم.

 

نقش شما در باشگاه 

نقش من این است که جلسات تمرینی را تشکیل دهم ، تمرین شوت زنی را هدایت کنم ، مکالمه های فردی با بازیکنان داشته باشم و به آن ها توضیح دهم که باور ما چگونه است و چگونه باید در مقابل رقبا قرار بگیریم.

 

آینده لئو مسی و تاثیر روی سایر بازیکنان

زمانی که بازیکن بودم ، به اتفاقات خارج از زمین اهمیت نمی دادم ، اما مسلما وضعیت لئو کمی حواس پرت کننده است و هیچ کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

شرایط این فصل تیم

در کل شرایط خوبی را سپری می کنیم. بعضی مواقع خوب بازی می کنیم و بعضی مواقع مانند دیدار رفت برابر پاری سن ژرمن خوب بازی نمی کنیم. ما چند سیستم مختلف را امتحان کردیم و به خوبی بازی می کنیم.

 

شرایط کاری در بارسلونا

شما تا وقتی در باشگاه بارسلونا کار می کنید باید حرفه ای بمانید و به عنوان بخشی از کادر فنی تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که به تمرینات ادامه دهید و در خدمت تیم باشید.

 

تفاوت بین خروج مسی و نبود مسی

بدیهی است که تفاوت هایی بین بودن لئو و نبودن او وجود دارد ، اما ما باید به کار خود ادامه دهیم. اکنون او اینجا است که باعث خوشحالی و سپاسگزاری ما می شود.

 

مسی در تمرینات

وقتی لئو در تمرینات حضور دارد ، به دنبال راه هایی هستیم که او بتواند بیشتر توپ را به دست آورد و بتوانیم بیشترین بازده را از او استخراج کنیم. بدیهی است که من به او نمی گویم چگونه گل بزند ، زیرا او این مسئله را می داند. البته ما کمی صحبت می کنیم ، حتی اگر اسپانیایی من خوب نباشد.

لیونل مسی بهترین بازیکن دنیا است و مشاهده نحوه برخورد او با توپ در تمرینات از آن فاصله نزدیک ، حیرت انگیز است.

 

بازی کردن در کنار مسی

ما قبلا با هم بازی کردیم و بنابراین سابقه مشترکی داریم. دیدن پیشرفت او از زمانی که در پیش فصل در آسیا به ما پیوست تا الان ، خارق العاده است. من همیشه او را دنبال می کنم و کارهای او جادویی است. همه آ«چه در مورد او می گوییم تکراری است ، اما باز هم نمی توانیم حق مطلب را ادا کنیم ، زیرا او یک مورد خاص است.

 

آیا شما خودتان را به عنوان سرمربی در آینده می بینید ؟

سرمربی نسبت به مربی فشار بیشتری را تحمل می کند ، اما من این نقش را دوست دارم. من آرزوهایی دارم ، اما یافتن سطحی بالاتر از این دشوار است. آیا رویای من این است که بارسلونا را هدایت کنم ؟ این یک سال را ارزیابی خواهم کرد و سپس خواهیم دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

 

 

 

 

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ