«فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال، گند زدی!»

0

رئال مادرید نیوز : فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال که به اختصار با عنوان IFFHS ساخته شده، سازمانی خصوصی است که در روز ۲۷ مارس ۱۹۸۴ با این هدف در لایپزیش آلمان ساخته شد که به سندسازی تاریخی، اماری و علمی فوتبال در سطح جهانی بپردازد و در همه بخش های ورزش بر اساس اصول فیفا رکوردهای جهانی را مشخص کند. ” این نقل قول از  ویکی پدیا است اما تصمیم اخیر آنها در مورد انتخاب بارسا به عنوان بهترین تیم دهه اخیر کل اصولشان را زیر سوال برد.فراموش نکنیم که همین سازمان چند هفته پیش سیمئونه را به عنوان بهترین مربی دهه اخیر انتخاب کرد. تا همین جا کافی است که با آنها آشنا شویم.

مشخص نیست که این سازمان که با پنج حرف خودش را به اختصار در آورده و لقب “علمی” بودن را یدک می کشد، دنبال چیست. شاید آنها می خواهند توجه رسانه ها را جلب کنند تا مثل من به کراهایشان واکنش نشان بدهند، شاید می خواهند انتقام فیفا را بگیرند که بارسا را به عنوان بهترین تیم قرن بیستم معرفی نکردند بلکه این جایزه را به رئال مادرید دادند.

قابل باور نیست که رده بندی که عنوان علمی را یدک می کشد، این گونه واکنش نشان داده باشد. در حقیقت به نظر می رسد که این سازمان فرق بهترین باشگاه با بدهکارترین باشگاه و فرق بهترین مربی با پردرآمدترین مربی دنیا را نمی داند. مشخص نیست که چرا آنها این گونه برنابئو را نادیده گرفتند آن هم در حالی که افتخارات رئال به وضوح در موزه باشگاه جا خوش کرده است.به هر صورت هر چه می خواهند، اعلام کنند، رئال در ده سال اخیر چهار چمپیونزلیگ برده و لایق این جایزه است و زیدان نیز در سه و نیم فصلش سه قهرمانی اروپا دارد. باید بگوییم IFFHS گند زدی!

سانتیاگو سیگرو

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ