پیشنهاد ۴۵۰ میلیاردی برای لژیونر ایرانی/ دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ ایران

0

ساتین نیوز – ماجرای انتقال سردار آزمون به سویا برخلاف اخباری که طی سال‌های اخیر در خصوص او منتشر شده بود کم کم شکل رسمی تری به خود می‌گیرد. طبق نوشته رسانه‌های روسیه باشگاه اسپانیایی حاضر شده است ۱۵ میلیون یورو (معادل ۴۵۰ میلیارد تومان) برای انتقال آزمون هزینه کند. رقمی که اگرچه اختلاف ۷ میلیون یورویی با خواسته مدیران زنیت دارد اما به نظر می‌رسد اگر تصمیم آزمون برای ترک لیگ روسیه جدی باشد طرفین ماجرا می‌توانند رقم این انتقال را کمی تغییر دهند.

آزمون در صورتی که با رقم ۱۵ میلیون یورو و یا کمی بیشتر به سویا اسپانیا منتقل شود به دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ فوتبال ایران تبدیل خواهد شد. پیش از این علیرضا جهانبخش از آلکمار هلند با رقمی معادل ۲۲ میلیون یورو به برایتون پیوسته بود.

باید منتظر ماند و دید آزمون در ۲۶ سالگی از لیگ روسیه دل خواهد کند و ماجراجویی جدیدی را در یک لیگ معتبر آغاز خواهد کرد یا همچنان به حضورش در لیگ روسیه ادامه خواهد داد.

گرانترین بازیکن فوتبال ایران قیمت علیرضا جهانبخش قیمت سردار آزمون عملکرد لژیونر های ایرانی سردار آزمون در کدام تیم است ثروت سردار آزمون تیم سویا بیوگرافی علیرضا جهانبخش بیوگرافی سردار آزمون اینستاگرام سردار آزمون اسامی لژیونرهای ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ