خون تازه در رگهای رئال مادرید؟/ تاجر ۳۲ ساله رقیب انتخاباتی پرز

0

رئال مادرید نیوز : انریکه ریکلمه بیزینس ۳۲ ساله که تاجری موفق در حوزه انرژی های تجدیدپذیر است در مصاحبه با الکونفیدنشال اعلام کرد که “یا حالا یا در آینده” قصد رقابت با فلورنتینو پرز را در انتخابات ریاست رئال مادرید دارد. وی اظهار داشت:” می خواهم ریاست رئال مادرید را به عهده بگیرم.” او گفت که چند سالی است که روی برنامه های خود برای کاندیداتوری ریاست رئال کار می کند و افزود:”سعی می کنم که با یک هیئت مدیره بسیار حرفه ای مسائل را یاد بگیرم و بتوانم به خوبی مدیریت کنم. هیئت مدیره را از میان دوستانم نمی چینم بلکه افرادی بسیار حرفه ای را انتخاب می کنم تا باشگاه را به سطح دیگری برسانم.”

انریکه ریکلمه پسر یکی از اعضای هیئت مدیره رئال مادرید در دوران ریاست رامون کالدرون است که ۲۰ سال است که عضو رسمی باشگاه است و بدین ترتی یکی از شروط اصلی برای نامزدی بر اساس اساسنامه باشگاه را دارد. او در حوزه انرژی های تجدیدپذیر فعالیت می کند که عمده فعالیتش در آمریکای جنوبی از طریق شرکت “کاکس انرژی آمریکا” بوده است که این شرکت در بورس مکزیک نیز از تابستان ۲۰۲۰ فعالیتش را آغاز کرده و بیش از سیصد میلیون یورو ارزش دارد. از سویی به نظر می رسد که انریکه ریکلمه به واسطه شرکت خود مشکلی برای تامین وثیقه ۱۰۰ میلیون یورویی را نخواهد داشت. بدین ترتیب او بر اساس اساسنامه هیچ مشکلی برای رقابت با فلورنتینو ندارد و می تواند در انتخابات ۲۰۲۱ شرکت کند.

اعضای رئال مادرید از سال ۲۰۰۶ تا کنون در انتخابات شرکت نکرده اند. آخرین بار رامون کالدرون در انتخابات برنده شد. بعد از استعفای وی، پرز در سه دوره پیاپی بدون رقیب در انتخابات برنده شد و حالا این بیزینسمن جوان می تواند رقیبی جدی برای وی باشد. انریکه ریکلمه در مصاحبه با الکونفیدنشال گفت:” هدفم این است که در حالا یا در آینده باشگاه را در جهتی متفاوت و حرفه ای حرکت بدهم که حقیقتا به یک باشگاه جهانی تبدیل شود. جهانی شدن به این معنی نیست که در آمریکا تور برگزار کنی.”

به نظر می رسد که فعالیت های انریکه ریکلمه به شدت مدیران کنونی رئال مادرید را نگران کرده است. ریکلمه در ادامه گفت:” سخنرانی یک چیز است و فعالیت کردن یک چیز دیگر. سانتیاگو برنابئو بنیان های رئال مادرید کنوین را چید. بی تردید او بهترین مدیر تاریخ است. بعد از آن مدیران خوب دیگری داشتیم و فلورنتینو پرز هم کارهای خوبی برای باشگاه انجام داد. او دوره دوم رئال مادرید را پایه گذاری کرد اما حالا باشگاه به یک تغییر نیاز دارد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ