اهداف نقل و انتقالات بارسلونا برای پست دفاع چپ چگونه خواهد بود ؟

0

اختصاصی بارسا نیوز – باشگاه بارسلونا پس از عملکرد نه چندان خوب جونیور فیرپو و البته عدم اعتماد رونالد کومان به وی در بازار تابستان به دنبال جانشینی برای جوردی آلبا خواهد بود .

 

به گزارش موندو دیپورتیوو ، هدف اصلی بارسلونا برای پست دفاع چپ در تابستان آینده خوزه گایا ، کاپیتان والنسیا خواهد بود . متئو آلمانی به این بازیکن علاقه مند است . بارسلونا میخواهد او را با قیمت ۱۵ میلیون یورو به اضافه متغیرات به خدمت بگیرد .

 

گزینه دوم یا اصطلاحا پلن بی بارسلونا در صورت شکست در جذب گایا ، آلفونسو پدرازا دفاع چپ ۲۴ ساله ویارئال خواهد بود که سابقه بازی در رده های سنی مختلف اسپانیا را دارد. قیمت او نیز بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون یورو خواهد بود.

 

در صورت عدم موفقیت در موارد ۱ و ۲ بارسلونا به آلخاندرو بالده دفاع چپ لاماسیایی خود اعتماد خواهد کرد. بالده تازه به بارسلونا بی منتقل شده است و احتمالا پیش فصل را با تیم اصلی بارسلونا سپری خواهد کرد.

 

خوان میراندا دیگر گزینه بارسلونا است که به طور قرضی در تیم رئال بتیس بازی میکند و راه راه پوشان از عملکرد او راضی هستند . به نظر میرسد قرارداد قرضی او با بتیس ادامه خواهد داشت.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ