محمد صلاح:«تلاش می کنیم که نتیجه فینال کیف در مقابل رئال مادرید تکرار نشود»

0

رئال مادرید نیوز : محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول در مورد تقابل هفته آینده تیمش و رئال مادرید صحبت کرد.

وقتی به رئال مادرید خوردید به چه فکر کردی؟” به این که چقدر خوب می شود اگر به نیمه نهایی صعود کنیم. من برای حریف خصای اولویت قائل نبودم. در مرحله یک چهارم فرقی ندارد که به چه تیمی بخوری. فرقی نداشت که حالا مقابل رئال قرار بگیریم یا در مرحله ای دیگر. در یک چهارم نهایی حقیقتا همه تیم ها خیلی خوب هستند.”

انتقام فینال کیف:” قطعا انگیزه ویژه ای برای بردنب ازی و صعود به نیمه نهایی داریم. تلاش می کنیم تا نتیجه فینال کیف تکرار نشود. آن بازی دیگر تمام نشده است. از زمان فینال کیف تا کنون قهرمان لیگ انگلیس و چمپیونزلیگ شدیم. ما قهرمان هستیم و این تغییرات زیادی ایجاد کرده است.”

رویارویی با راموس:” آن بازی تمام شده است و دیگر به آن فکر نمی کنم. به تیم فکر می کنم. همه به تیمشان فکر می کنند و می خواهند برنده شوند.”

تغییرات رئال نسبت به فینال ۲۰۱۸:”متفاوت است. آنها برخی بازیکنانشان نظیر رونالدو که بهترین بازیکن تاریخشان است و گلهای زیادی می زد را از دست دادند. در همین مدت هازارد را خریدند. ادن خوش شانس نبود و مصدومیت داشت اما متفاوت است. تیمشان حالا به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ رسیده، بازیکنان بزرگی دارند هر چند که گلهای رونالدو را از دست داده اند. نمی توانم بگویم که چه کسی بهتر است. فقط می گویم که حالا در یک چهارم نهایی هستند. قطعا آماده خواهند بود و … ما نیاز داریم تا برای تقابل با آنها آماده باشیم. هر دو تیم در شرایط خوبی به این مسابقه رسیدند. هر دو تیم دو بازی اخیرشان در چمپیونزلیگ را برده اند و آماده هستند. در تورنمنت خاصی هستیم و هر دو تیم برایش تلاش می کنند.”

در مورد رئال مادرید در مورد چه چیزی نگران هستید؟” این که بتوانند چمپیونزلیگ را ببرند. در این فصل خیلی خوب کار کرده اند. در ده سال اخیر چهار چمپیونزلیگ برده اند. تیمی هستند که حقیقت در چمپیونزلیگ خیلی خوب کار کرده اند.

بازیکن محبوبت در رئال مادرید؟” نمی خواهم به شخص خاصی اشاره کنم. اکثر بازیکنانشان بازیکنان بزرگی هستند. با هازارد وقتی در چلسی بود رابطه خوبی داشتم اما حالا خوش شانس نیست. با مودریچ هم رابطه خوبی دارم و چند بار با هم روبرو شدیم. نمی توانم یکی را انتخاب کنم چون باشگاهی بزرگ هستند و بازیکنان بزرگی هستند.”

مشکل گلزنی وینیسیوس:” باید به تلاش، تلاش و تلاش ادامه بدهد. بالاخره فرصت نصیبش خواهد شد. باید زیاد تمرین کند و موقعیت ها نصیبش خواهد شد.”

می خواهی کدام بازیکن رئال را برای لیورپول بخوری؟” تیم ما به اندازه کافی خوب است.”

زیدان:” مربی بزرگی است. سه چمپیونزلیگ برده و برای تیم خیلی خوب بوده است. به تیم کمک کرده تا برای یک بار دیگر جامها را ببرد. وقتی بچه بودم یکی از الگوهایم بود. به عنوان مربی عالی کار کرده است.”

نبود هواداران:” لیورپول بیشتر ضرر می کند. کل دنیا در مورد آنفیلد صحبت می کنند. قطعا ما از نبود هوادارانمان بیشتر ضرر می کنیم.”

جدایی از لیورپول:” به من بستگی ندارد. ببینیم که چه می شود اما ترجیح می دهم که در این باره حالا صحبت نکنم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ