فوبر:«وقتی به تالار افتخارات رئال مادرید نگاه می کنی، دچار سرگیجه می شوی»

0

رئال مادرید نیوز : ژولین فوبر بازیکن فرانسوی اسبق رئال مادرید یکی از عجیب ترین خریدهای تاریخ باشگاه بود. بازیکنی که وقتی از وستهام به رئال آمد شاید تعداد بسیار کمی در دنیا او را می شناختند.

وی در مورد دوران حضورش در رئال گفت :” وقتی مردم از من در مورد رختکن رئال مادرید می پرسند می گویم که یک رختکن عادی است، موسیقی پخش می شود و بچه ها می خندند و می رقصند. البته رئال مادرید کمی متفاوت است. خیلی سریع سطح باشگاه را درک می کنی. به عنوان بازیکن تغییرات فوتبال را دنبال می کنم و این اتفاقات و تغییرات در رئال ده برابر بیشتر شدت می گیرند. وقتی که برای امضای قرارداد وارد دفتر باشگاه می شوی تاریخچه این باشگاه را حس می کنی. تالار افتخارات هم باعث می شود که دچار سرگیجه شوی. حتی زمان برای فکر کردن هم نداری. روز بعدش وقتی بیدار می شوی با خودت می گویی:” قرار است با رائول، نیستلروی و گوتی تمرین کنم.” می توانم به سالگادو، دیارا و هلندی ها هم اشاره کنم. بازی کردن با آنها فوق العاده بود. فرانسوی، انگلیسی و اسپانیایی صحبت می کنم و ایتالیایی، پرتغالی و ترکیه ای را می فهمم. خیلی راحت زبان ها را یاد می گیرم. در رئال مادرید از آشنایی اولیه خود با اسپانیایی استفاده کردم تا هماهنگ شوم. با کاناوارو به زبان ایتالیایی شوخی می کردم و با هلندی ها هم انگلیسی صحبت می کردم.”

وی در مورد هلندی های تیم گفت :” تقابلم با آنها فوق العاده بود. به خصوص رویستون درنت که حریف من در یوروی زیر ۲۱ سال در سال ۲۰۰۶ بود. به خاطر او به من کارت قرمز نشان دادند. متعلق به یک نسل بودیم و همین مسئله هماهنگی من را آسان تر کرد. در رئال مادرید زمان وجود ندارد. اگر به عقب نگاه کنم درک می کنم که چرا بازی نمی کردم. روبن در آن لحظات سد راه من بود اما قطعا از او و بازیکنان دیگر خیلی چیزها یاد گرفتم.”

فوبر در مورد ماجرای چرت زدنش روی نیمکت هم صحبت کرد و هر چند که هم تیمی هایش بارها تائید کرده اند که او چرت زده اما خودش ماجرا را تکذیب می کند:” به این ماجرا می خندم و برایم اهمیتی ندارم چرا که خودم می دانم دقیقا چه اتفاقی افتاده است. شاید در ظاهر به نظر می رسید که دارم چرت می زنم اما اصلا این طور نبود. مگر می شود یک نفر به حدی خسته باشد که روی نیمکت رئال مادرید چرت بزند؟ بیایید منطقی باشیم. اما بعد از آن به من هشدار دادند که باید مراقب باشم چرا که در رئال از همه جهت به تو نگاه می کنند و وقتی دو ثانیه چشمانت را ببندی، از تو عکس می گیرند و می گویند که چرت زده ای.” رئال مادرید و تیم ملی فرانسه به خاطر خیرخواهی به سراغ بازیکنی نمی روند و قطعا شایستگی هایی داشته ام. هر چقدر هم شرایط مالی رئال خوب باشد، بی دلیل یک میلیون یورو برای بازیکنی خرج نمی کنند. هر چیزی توجیه خودش را دارد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ