بانوان بارسلونا راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند

0

بارسا نیوز – تیم بانوان بارسلونا روز گذشته مهمان تیم منچسترسیتی بود که بلوگرانا دز این بازی با نتیچه ۲-۱ شکست خوردند ، اما با توجه به پیروزی ۳-۰ در دیدار رفت توانستند در مجموع دو بازی با برتری ۴-۲ راهی نیمه نهایی شوند.

 

تک گل بارسلونا را اوشوالا به ثمر رساند. بکی و سم مویس ( پنالتی ) هم گلزنان تیم منچسترسیتی بودند. به این ترتیب بارسلونا با پیروزی برابر سیتیزن ها به دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بانوان صعود کردند.

 

بانوان بارسلونا برای چهارمین بار در ۵ فصل گذشته راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می شوند. این مزیت و نقطه عطفی است که تنها المپیک لیون به آن دست یافته است.

 

جریان از سال ۲۰۱۷ آغاز شد. این تیم توانست با وجود بازیکنانی مانند مرتنز و مارتا ویرا تیم روزنگارد را شکست دهد.لوئیز کورتس پس از باخت در مرحله یک چهارم نهایی برابر لیون جایگزین فران سانچز شد و تیم بارسلونا توانست در سال ۲۰۱۹ با شکست تیم نروژی با نتیجه ۴-۰ پیش از تاریخ سازی برابر بایرن مونیخ نتیجه خوبی به دست آورد.

 

آخرین صعود بارسلونا به نیمه نهایی در آگوست ۲۰۲۰ و دوران همه گیری ویروس کرونا بود که کاتالان ها توانستند اتلتیکو مادرید را شکست دهند. بارسلونا در نیمه نهایی با برنده پاری سن ژرمن و لیون رو به رو خواهد شد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ