قرضی های رئال مادرید روی هم چقدر می ارزند؟

0

رئال مادرید نیوز : هر کسی که یک بازیکن قرضی دارد، یک گنج دارد. این ادعا در مورد رئال مادرید صدق می کند چرا که قرضی های رئال مادرید ۱۷۶ میلیون یورو می ارزند. در حقیقت رئا مادرید اگر بخواهد در تابستان خرید کهکشانی داشته باشد، باید بازیکنان مازادش را بفروشد و قرضی ها می توانند به این کار کمک کنند.

رئال در تابستان قبلی از فروش قرضی هایش یعنی اشرف، رگیلون و اسکار رودریگز ۸۵ میلیون یورو درآمدزایی کرد و این گونه از ضررهای ناشی از کرونا فرار کرد و حساب هایش را صاف کرد. رئال برای تابستان بعدی هم نقشه مشابهی پیش رو دارد. رئال می خواهد از پول فروش قرضی ها و دیگر بازیکنان مازاد استفاده کند و هالند و امباپه را بخرد. دو بازیکنی که جذبشان با احتساب دستمزدهایشان بیش از ۸۰۰ میلیون یورو هزینه خواهد داشت و باشگاه باید با احتیاط و حساب و کتاب دقیق در موردشان عمل کنند.

به طور مثال رئال حتی اگر از فروش بیل پولی هم به جیب نزند و او را رایگان بفروشد با احتساب مالیات از پرداخت سالانه ۳۰ میلیون یورو دستمزد برای وی خلاص می شود. مایورال فصل درخشانی در رم داشته است. جالوروسی ها بر اساس توافق می توانند در تابستان بعدی او را با ۱۵ میلیون یورو بخرند و در تابستان ۲۰۲۱ نیز با ۲۰ میلیون یورو قراردادش را به حالت قطعی در بیاورند.

قرضی های رئال مادرید روی هم ۱۷۶ میلیون یورو می ارزند: اودگارد ۴۰ ، سبایوس ۳۰، گرت بیل ۲۰ ، یوویچ ۲۰ ، رینیر ۱۸ ، کوبو ۱۵ ، براهیم ۱۴ ، رم ۱۴ و وایخو پنج میلیون یورو.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ