واران:«هر چقدر چالش ها سخت تر باشد، بیشتر لذت می برم»

0

رئال مادرید نیوز : رافائل واران مدافع میانی رئال مادرید در مصاحبه با سایت یوفا در مورد بازی لیورپول صحبت کرد و گفت که هر چقدر چالش سخت تر باشد، بیشتر لذت می برد. وی اظهار داشت :” سبک بازی من باعث می شود که به نظر نرسد که یک جنگجو هستم اما باید تائید کنم که ذهنیت یک جنگجو را دارم. چالش ها را خیلی دوست دارم. هر چقدر چالش سخت تر باشد، بیشتر لذت می برم. هر چقدر کمتر به من باور داشته باشند، بیشتر انگیزه می گیرم. مدل من و نوع تفکرم همین است و سعی می کنم در بهترین شرایط باشم و در بالاترین سطح بمانم.”

وی در ادامه بیان کرد:” فشار ، دوست من است و مشکلی با آن ندارم و باعث می شود که بهتر باشم. فشار بیشتر باعث می شود که آدرنالینم بالاتر برود و سریع تر فکر کنم تا با تمرکز بیشتری بازی کنم. سعی می کنم که از این فشار انگیزه بگیرم و وقتی که احساس ترس داشته باشم، سریع تر می دوم. فوتبال فراز و نشیب هایی دارد و وقتی که در بالاترین سطح هستی باید یاد لحظات مشکل بیافتی. باید به آنها فکر کنی. ما لحظات سختی را تجربه کرده ایم اما برای حضور در این جا جنگیدیم.”

واران در مورد کودکی خود هم صحبت کرد و گفت که انگیزه برای بهتر شدن از همان جا آمده است :” این یک مسئله ذاتی و طبیعی است. این یک چالش روزمره برای من بود تا تلاش کنم که برادر بزرگ ترم را شکست بدهم و بهتر شوم. اگر به هدفم نمی رسیدم، گریه می کردم. همیشه فشار را برای بردن روی خودم ایجاد می کردم و از بچگی می خواستم برنده شوم و این در کل عمرم همراهم بود.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ