آمار و رکوردهای ویژه بازی رئال مادرید و لیورپول؛ دوئلی با ۱۹ جام اروپایی

0

رئال مادرید نیوز : آمار و رکوردهای ویژه را برای بازی امشب رئال مادرید و لیورپول مرور می کنیم.

خاطرات قبلی: لیورپول و رئال فقط شش بار در بازیهای رسمی به مصاف هم رفته اند. لیورپول در فینال جام باشگاه های اروپا ۱۹۸۱ با گل آلن کندی برنده شد و رئال را از یک هشتم نهایی ۰۹-۲۰۰۸ با دو برد یک بر صفر و چهار بر صفر حذف کرد. رئالی ها فینال ۲۰۱۸ و دو بازی مرحله گروهی فصل ۱۵-۲۰۱۴ را بردند. هرگز با هم مساوی نکردند.

رئال مادرید مقابل تیم های انگلیسی: رئال مادرید ۱۵ بار در بازیهای رفت  وبرگشتی به مصاف تیم های لیگ انگلیس رفته که ده بار صعود کرده و پنج بار حذف شده است. رئال دو بار هم پس از شکست در دور رفت کامبک زده است: در سال ۱۹۷۱ مقابل کاردیف و در سال ۱۹۷۵ مقابل دربی کانتی.

رئال مادرید در خانه مقابل انگلیسی ها : رئال ۱۸ بازی رسمی در خانه مقابل تیم های لیگ انگلیس داشته که حاصلش ۹ برد، شش تساوی و سه شکست بوده است. آرسنال در سال ۲۰۰۶ ، لیورپول در سال ۲۰۰۹ و منچسترسیتی در سال ۲۰۲۰ بردهای نزدیکی در خانه رئال داشتند.

لیورپول مقابل تیم های اسپانیایی: لیورپول ۱۳ بار در بازیهای رفت و برگشتی مقابل تیم های اسپانیایی قرار گرفته که ۹ بار صعود کرده و فقط چهار با رحذف شده است. بیلبائو در سال ۱۹۶۸ ، سلتا در سال ۱۹۹۸ و لیورپول در سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۲۰ توانستند لیورپول را حذف کنند. لیورپول دو بار در بازی رفت مقابل تیم های اسپانیایی در خارج از خانه باخت اما صعود کرد: مقابل ویارئال در ۲۰۱۶ و مقابل بارسلونا در ۲۰۱۹.

لیورپول در اسپانیا: لیورپول ۲۰ بازی رسمی به عنوان مهمان در اسپانیا داشته که حاصلش هفت برد، پنج تساوی و هشت شکست بوده است. آخرین برد لیورپول در خارج از خانه مقابل تیمی انگلیسی به یازده سال پیش مقابل رئال برمی گردد و بعد از آن از شش بازی خود یک تساوی و پنج شکست داشتند.

روند گلزنی رئال مادرید: رئال مادرید ۲۲ بازی پیاپی در مرحله حذفی چمپیونزلیگ گل زده است که بهترین رکورد هر تیمی است. آخرین باری که رئال در مرحله حذفی اروپا گل نزد به تساوی بدون گل مقابل سیتی در ۲۶ آوریل ۲۰۱۶ برمی گردد.

رئال مادرید و گلزنی در خانه: رئال در مرحله حذفی چمپیونزلیگ در ۲۴ بازی پیاپی در خانه گل زده که این هم بهترین رکورد تاریخ مسابقات است. آخرین باری که رئال در خانه در مرحله حذفی اروپا گل نزد به ده سال پیش و شکست دو بر صفر مقابل بارسا برمی گردد.

رئال مادرید با و بدون راموس: رئال مادرید فقط یکی از ۴۳ بازی خانگی اخیرش مقابل رئال در چمپیونزلیگ با حضور راموس را باخته است (فصل گذشته مقابل سیتی) در حالی که بدون کاپیتان، رئال مادرید چهار بازی خانگی اخیرش در چمپیونزلیگ مقابل یووه، زسکا، آژاکس و شاختار را با شکست به اتمام رسانده است.

رکورد زیدان: سرمربی فرانسوی رئال مادرید امروز به ۵۰ بازی در جام باشگاه ای اروپا می رسد. سومین مربی تاریخ رئال است که به این رکورد می رسد که میگل مونیوز با ۷۱ و دل بوسکه با ۶۰ بازی بالاتر از او هستند. زیزو ۳۰ برد، ده تساوی و ۹ شکست در اروپا داشته است.

فلیکس بریش: داور آلمانی ۶۲ بازی در چمپیونزلیگ داشته که ۳۹ درصد دفعات میزبان برنده شده، ۳۳ درصد مهمان و ۲۸ درصد مساوی شده است. ده بازیکن میزبان و یازده بازیکن مهمان را اخراج کرده، ۲۸ پنالتی گرفته (۱۵ تا برای میزبان و ۱۳ تا برای مهمان)رئال مادرید شش برد، دو تساوی و دو شکست با این داور داشته است (دو بازی اخیر با شکست همراه شده) و لیورپول چهار برد، یک تساوی و دو شکست.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ