وینیسیوس:«دیگران حرف می زنند، من کار خودم را می کنم»

0

رئال مادرید نیوز : وینیسیوس جونیور بهترین بازی خود را برای مهمترین بازی فصل کنار گذاشته بود. بازیکن برزیلی به یک کابوس برای لیورپول در ورزشگاه دی استفانو تبدیل شد و با دبل خود نقشی کلیدی در نزدیک شدن رئال مادرید به نیمه نهایی چمپیونزلیگ داشت.

وینیسیوس در پایان بازی گفت:” خیلیم هم بود که برنده شویم. چمپیونزلیگ همین است و ۳-۱ نتیجه خوبی است. امسال سخت تلاش کردیم تا به این لحظه از فصل برسیم که مهترین لحظه است و حالا تلاش می کنیم که جامها را ببریم. به آنها فضا برای ایجاد موقعیت ندادیم. یک موقعیت داشتند و یک گل زدند. باید به روندمان ادامه بدهیم. تمرین کرده بودیم تا این اتفاق رخ ندهد. مربی به ما آرامش داد و سعی کردیم که همه کارهایی که زیدان از ما خواسته بود را به بهترین شکل ارائه بدهیم.”

وی در مورد دبل خود هم صحبت کرد:” از بیرون دیگران صحبت می کنند اما من همیشه کار خودم را می کنم. هم تیمی هایم به من نیروی لازم را می دهند تا در لحظات مهم حضور داشته باشم و گلهایی را به ثمر برسانم که به آن نیاز است. پاس گل اول؟ تونی بازیکن فوق العاده ایست. اسطوره باشگاه است و وقتی که کلاس بازی را دارد، کس دیگری نیست که جلویش را بگیرد. به خاطر این پاس از او تشکر می کنم. چرا بعد از گل به لوگویم اشاره کردم؟ چون تلاش می کردم. رویایم بازی در رئال بود تا با بهترین ها بازی کنم و به همین خاطر درخ انه و برای باشگاه تلاش کرده ام. همیشه سعی می کنم بهترین عملکردم را برای تیم داشته باشم. ”

وینی در مورد بازی برگشت هم گفت :” هنوز شانس ما ۵۰-۵۰ است و چیزی عوض نشده است. لیورپول تیم خوبی دارد و در بازی برگشت برای بردن تلاش می کنیم. باید مثل امروز تمرکز داشته باشیم و برنده شویم. از ۱ تا ده چقدر خسته شده؟ ده (می خندد) اما خوب است که این گونه درون زمین ظاهر شوی. با تمام وجودم در خدمت پیراهن تیمی بودم که دوستش دارم.”

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ