وینیسیوس، مرد نبرد/ از تحقیرها و توهین ها نترسید و ستاره شد

0

رئال مادرید نیوز : وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید را باید نمادی از استقامت به شمار آورد. بازیکنی که در سه فصل حضور در رئال مادرید بارها تا لبه پرتگاه رفت و حتی برخی به صراحت می گفتند که وقتش رسیده که جدا شود و به بخشی از انتقال امباپه تبدیل شود اما بازیکن برزیلی نه تنها نترسید، بلکه جنگید و خودش را ثابت کرد.

وینیسیوس شرایطی را تجربه کرد که شاید هر بازیکن عادی دیگری در دنیای فوتبال تجربه می کرد، کاملا از هم می پاشید اما  بازیکن برزیلی ثابت کرد که مرد نبرد است. او اهل از هم پاشیدن و ناامیدی نیست بلکه می جنگد تا حقش را بگیرد. شاید هر بازیکن دیگری وقتی می فهمید که دو هم تیمی اش (مندی و بنزما) بین دو نیمه می گویند که نباید به او پاس بدهند چون علیه تیم بازی می کند، کاملا نابود می شد. اتفاقا وینی بعد از آن اتفاق تا حدودی هم افت کرد چرا که از نظر روحی به هم ریخته بود اما او از تلاش دست نکشید، جنگید و در بازی مقابل لیورپول بالاخره به آن چه که حقش بود رسید و نه تنها قلب هواداران را از آن خود کرد بلکه پاسخ همه انتقادها و تمسخرها در سه سال اخیر را داد. او دو گلی را زد که می تواند رئال مادرید را به نیمه نهایی چمپیونزلیگ برساند. دو گلی که می تواند به مهمترین گلهای دوران فوتبالش تبدیل شود.

وینی در تابستان گذشته پس از نیمکت نشینی با سیتی از دست زیدان شدیدا ناراحت بود و به همین خاطر به جای گوش دادن به جای گرم کردن و گوش دادن به حرفهای مربی، سر خود را به موبایلش گرم کرد. البته تا حدودی هم حق با او بود چرا که عملکرد ضعیف هازارد در آن بازی کاملا مشهود بود و بازیکن بلژیکی شایسته یک دقیقه بازی کردن هم نبود چه برسد به این که تا اواخر بازی در زمین باشد. از آن زمان به بعد رابطه زیدان و وینیسیوس به شدت سرد شد تا جایی که نمایندگان بازیکن برزیلی گفتگوها با تیم های دیگر را هم آغا کردند. اما وینی مرد نبرد بود. او کم نیاورد و آن قدر تلاش کرد تا بالاخره در شب  مهمی نظیر لیورپول ثابت کرد که ارزش و اهمیت او بسیار بیشتر از بازیکن همیشه مصدومی نظیر ادن هازارد است.

البته درخشش وینیسیوس در مقابل لیورپول یک اتفاق نبود. او در مقابل ایبار هم پاس گل داده بود و پیش از این حرکت فوق تکنیکی و تماشایی او مقابل آتالانتا نیز تحسین ها را برانگیخته بود. اما به هر صورت دبل در مقابل تیم کلوپ به بازیکن برزیلی برای مقطع پایانی فصل روحیه خواهد داد تا بازیکن برزیلی بتواند به ستاره پایان فصل تبدیل شود و احتمالا جا را برای خود در تیم ملی برزیل در کوپا آمه ریکا هم باز خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ