پاوون:«بی تجربگی بازیکنان بارسا می تواند به سود رئال مادرید باشد»

0

رئال مادرید نیوز : فرانسیسکو پاوون مدافع اسبق رئال مادرید در مورد شرایط تیم صحبت کرد.

پیروزی مقابل لیورپول:” خیلی خوب بود به خصوص به خاطر نقش وینیسیوس در گلزنی. رئال مادرید خیلی منسجم در دفاع بازی کرد چرا که میلیتائو و ناچو هماهنگی خوبی داشتند و ناچو بازیکن مهمی است و با چنین غایبان مهمی تیم در مقابل خط حمله لیورپول خوب کار کرد چرا که نقش مدافعان خیلی مهم بود. در بازیهای اخیر یک رئال مادرید بسیار منسجم را دیدیم که از فرصت هایش استفاده کرد و گلزنان دیگری نظیر وینیسیوس و آسنسیو به بنزما اضافه شدند.”

وینیسیوس:” اگر به این روند در زمینه گلزنی ادامه بدهد به بازیکنی کلیدی تبدیل می شود. تکنیک خوبی دارد و دریبل می زند و می تواند تکلیف بازیها را مشخص کند. در بسیاری از بازیها در ضربات آخر خوب نبوده است. فوتبال را گلها تشکیل می دهند و وینیسیوس همه چیز دارد و حالا گل هم می زند.”

کروس:” بازیکن فوق العاده ایست و بخشی از موفقیت رئال در سالهای اخیر بوده است و در احیای رئال در این فصل در کنار دو هم تیمی دیگرش در خط هافبک نقش داشته است. بازیکنان بسیار باتجربه ای هستند به خصوص مودریچ و کروس که ممکن است خیلی خسته شوند اما می توانند حریفان رئال را تحت کنترل خود داشته باشند. همان طور که می خواهند بازی می کنند و کیفیت بالایی دارند.”

اهمیت زیدان:” حضورش بنیادین و اساسی است. غایبان مهمی در طول فصل داشتند و او توانست بازیکنان دیگری را احیا کند وس طح بسیار بالایی در بازیها دارد و در بازی با آتالانتا نیز حریف را به خوبی خنثی کرد. زیدان مدیریت تاکتیکی خوبی داشته است. به نظرم با توجه به دستاوردهایش خیلی نسبت به او بی عدالتی شده است. انتقادها از زیدان مفهومی ندارد هر چند که مربی رئال همیشه مورد ابهام است. ممکن است این چمپیونزلیگ را ببرد و بعد از آن دو بازی را ببرد و دوباره مورد انتقاد قرار بگیرد (می خندد).”

ال کلاسیکوی شنبه:” هر دو تیم شرایط خیلی خوبی دارند. بارسا از زمان حذف از چمپیونزلیگ اعتماد به نفس بیشتری دارد و سرشان خلوت تر است. رئال بازی بسیار مهمی مقابل لیورپول دارد و بازی برگشت هم مانده است. نمی دانم که آیا زیدان بعد از تلاشی که مقابل لیورپول داشتند، تلاش مضاعفی خواهد داشت یا نه اما باید ترکیب را در مقابل خستگی کنترل کند. با این وجود شانس رئال را بیشتر می دانم. حس رئال خیلی خوب است. در دی استفانو نتایج فوق العاده ای گرفتند و بی تجربگی بازیکنان بارسا می تواند به سود رئال باشد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ