دو «مینی کلاسیکو» در ورزشگاه دی استفانو چه نتیجه ای داشت؟

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید و بارسلونا یکی از حساس ترین ال کلاسیکوهای سالهای اخیر را خواهند داشت چرا که بازی شنبه شب می تواند سرنوشت لالیگا را مشخص کند.

رئال مادرید اما در برنابئو میزبان حریف نخواهد بود. رئال از فرصت بدون تماشاگر شدن بازیها استفاده کرده است تا به ساخت و ساز در برنابئو سرعت ببخشد و بدین ترتیب بازیهایش را در ورزشگاه دی استفانو برگزار می کند. این اولین باری است که تیم های بزرگسالان رئال و بارسا در دی استفانو به مصاف هم می روند اما تیم های آکادمی یعنی کاستیا و بارسلونای بی تجربه بازی در این استادیوم را داشته اند. این اتفاق در فصل های ۱۳-۲۰۱۲ و ۱۴-۲۰۱۳ رخ داد یعنی زمانی که هر دو تیم در لیگ دسته دو اسپانیا حضور داشتند.

اولین مینی کلاسیکو در دی استفانو در ۲۵ آگوست ۲۰۱۲ بود که رئال با نتیجه سه بر دو پیروز شد. خوانفران، چریشف و اسکار پلانو برای رئال گل زدند و مخیاس (گل به خودی) و سرجی روبرتو از روی نقطه پنالتی برای بارسا گل زدند. روبرتو و ناچو تنها بازماندگان آن بازی در ال کلاسیکوی یکشنبه خواهند بود. البته چهره هایی نظیر رافینیا، خسه، فابینیو و دلوفئو هم در آن بازی حضور داشتند.دومین تقابل به ۱۵ فوریه ۲۰۱۴ برمی گردد که در آن زمان توریل از روی نیمکت کاستیا اخراج شده بود و جای خود را به مانولو دیاز داده بود. رئال که به پیروزی برای بقا نیاز داشت با گلهای بورخی ، آگوزا، ماسکاری (پنالتی) با نتیجه سه بر یک پیروز شد و دنیس سوارز تک گل بارسا را زد. در آن بازی آگوزا و خوزه رودریگز اخراج شدند و رئال بازی را ۹ نفره تمام کرد. کاستیا در آن فصل به لیگ دسته سه سقوط کرد و دیگر به لیگ دسته دو برنگشت.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ