کومان:«صحبت های کلوپ در مورد ورزشگاه دی استفانو توهین آمیز بود»

0

رئال مادرید نیوز : رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا در مورد بازی روز شنبه تیمش و رئال مادرید صحبت کرد.

شرایط تیمش ” نتایج خوبی گرفتیم و اعتماد به نفس داریم. بازی  خوبی مقابل تیمی داریم که در طول فصل بهتر شده است و خوب می جنگد. برای هر دو تیم بازی مهمی است و می خواهند برنده شوند. نتیجه ال کلاسیکو در لالیگا تعیین کننده نخواهد بود چرا که بعد از بازی فردا بازیهای زیادی برای هر دو تیم وجود خواهد داشت اما در حال حاضر تیمی که برنده شود از نظر روحی انگیزه بالایی پیدا می کند.”

حضور پیکه در لیست:” سرجی روبرتو وپیکه با توجه به شخصیتشان برای تیم مهم هستند. از ریتم بازی دور هستند اما از نظر بدنی شرایط خوبی دارند و امیدوار هستند. مهم است که تقریبا همه بازیکنان را برای بازی فردا داشته باشیم. به شرایط بازی ستگی دارد. از نظر  من همه بازیکنان باید از نظر بدنی و ذهنی آماده بازی باشند اما بازیکنانی هستند که با توجه به شخصیتشان برای این بازی ها مهم تر است. کار من این است که بهترین بازیکنان را برای ترکیب پیدا کنم و نتیجه مثبتی بگیریم.”

کدام تیم برای بازی فردا شرایط بهتری دارند:” ال کلاسیکو بازی مهمی است. بارسا شرایط خوبی دارد . برای بردن می جنگیم و این نکته مثبتی است. رئال مادرید هم همیشه رئال مادرید است. انتقادهای زیادی از آنها شده اما در چمپیونزلیگ و در جنگ لالیگا زنده هستند. رئال مادرید یک مربی برنده و بازیکنانی بی نظیر دارد. من با انتقادهایی که شده موافق نیستم. از نظر بدنی و ذهنی شانس بردن را دارند.”

رئال فردا با سه مدافع بازی خواهد کرد یا چهار تا؟” با سیستم های مختلفی بازی کرده اند و باید منتظر بمانیم و ببینمی چه کار می کنند. ما سعی می کنیم به بهترین شکل برای بازی آماده باشیم و سعی می کنیم که با هر سیستمی که بازی کنند به آنها فشار بیاوریم.”

دی یونگ دفاع یا هافبک میانی:” فکر می کنم که فرنکی می تواند در پست های مختلفی بازی کند. حضور  موثری دارد. در هر دو محوطه جریمه بسیار پر رنگ است. باید با بازیکنان صحبت کنم. فردا صحبت می کنیم اما ممکن است در پست های مختلفی بازی کنند.”

افت بارسا مقابل وایادولید:” بحث بازیهای ملی تاثیرگذار است. این هفته با آرامش بیشتری کنار هم تمرین کردیم و این مهم است که انرژی و طراوت داشته باشی. فوق العاده است که سه تیم می توانند قهرمان لالیگا شوند. در هر بازی باید بجنگی اما در مقابل وایادولید مشخص شد که بازی آسان وجود ندارد.”

نبود راموس و واران:” برای انها غایبان مهمی هستند. ما هم غایبانی نظیر آنسو و کوتینیو را داریم اما راموس و واران دو مدافع میانی خیلی خوب هستند که یکی از انها کاپیتانشان است و شخصیت خیلی مهمی دارد اما در بازی مقابل لیورپول نشان دادند که می توانند در غیاب آنها نیز در خط دفاعی خوب باشند.”

مسی:” امیدوارم که برای ما در بازی فردا نقشی کلیدی داشته باشد چرا که به بهترین نمایش مسی و بارسا نیاز داریم. برای بازی فردا باید عالی باشد. برای حرکات و حملاتمان به لئو نیاز داریم.”

گل اول در ال کلاسیکو:” ما و رئال مادرید می خواهیم با توپ خوب کار کنیم. اخیرا خبری خواندم که گلهای زیادی در مقطع پایانی بازی زده ایم. اما برای من این بع معنی خوش شانسی نیست بلکه نشان می دهد که تا آخرین لحظه به گلزنی باور داشته ایم.”

کرویف همیشه برای بازی مقابل رئال با تغییرات ویژه ظاهر می شد:” همیشه حریف و توانایی هایش را آنالیز می کنیم. مهم است که توپ از دست نرود چرا که رئال خوب ضدحمله می زند. نباید تفکراتمان را به خاطر تقابل با رئال عوض کنیم بلکه باید خودمان باشیم.”

دمبله:” کیفیت و سرعت دارد و با هر دو پا توپ را به خوبی کنترل می کند.بازیکن مهمی است و فردا هم می تواند مهم باشد.”

داور ال کلاسیکو:” گاهی زیادی در این باره صحبت می شود. هر داوری سعی می کند که صادقانه قضاوت کند. ما همچون بارسا باید حواسمان به خودمان باشد نه به داور.”

ماندن راموس در رئال:” برای لالیگا خوب است که بهترین ها تا آخرین لحظه ای که می توانند در این جا باشند. نمی توان مسی و  راموس را با هم مقایسه کرد اما هر دو برای تیم هایشان خیلی مهم هستند و امیدوارم راموس در رئال بماند و مسی در تیم ما.”

تجربه بازیکنان رئال مادرید:” در چنین بازیهایی نقش بازیکنان باتجربه مهم است. جوان ها هم البته در چنین بازیهایی می توانند درس بگیرند چرا که اگر بازی نکنند هرگز صاحب تجربه نمی شوند.”

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ