کریم جزیری:«اگر بنزما کسی را می‌کشت هم با پرداخت دیه می توانست به تیم ملی برگردد»

0

رئال مادرید نیوز : کریم جزیری وکیل سابق کریم بنزما مصاحبه ای با “مید این فوت” داشت که در مورد این مهاجم صحبت کرد.

غیبت بنزما در تیم ملی فرانسه:” کل دنیا می پرسند که برای چه به تیم ملی فرانسه نمی رود. حتی اگر فرد دیگری را کشته بود هم می توانست با پرداخت دیه به تیم ملی برگردد. بنزما هیچ کسی را نکشته است. حتی به خاطر اتهامی که به او زده شده هم مورد قضاوت قرار گرفته نگرفته است. بچه ای در سطح او که ۱۵ سال در قله فوتبال دنیا بوده، شش سال است که به تیم ملی نرفته است…. بنزما نگفته که دشان نژادپرست است بلکه گفته تحت تاثیر فشار نژادپرست ها قرار گرفته است. در مورد بنزما اخبار غلط زیادی منتشر شده است. بیش از هر چیزی این آزاردهنده است که کسی جرئت نمی کند که در مورد واقعیت صحبت کند. زمانی که خبرنگار قزاقستانی از دشان در این باره پرسید، او جواب داد که یک خبرنگار فرانسوی از او خواسته این سوال را بپرسد. وقتی چنین چیزی گفته می شود یعنی مشکل خیلی جدی است. چند ماه پیش یک نفر در مورد بازگشت ربیو پرسید و باز هم جوابی نداد.”

ضررهایی که به بنزما زده شد:” با اکیپ، رادیو مونته کارلو و … مصاحبه داشتیم اما وقتی که به کسی تهمتی زده می شود، خیلی سخت است که شرایط تغییر کند. زمانی که شایعه به نظر عموم ضربه می زند، سخت است که بتوان نظرات را عوض کرد. کریم در این باره اطلاعاتی ارائه داده است اما نظر مردم همیشه منفی است و فکر می کنند که او فقط به دنبال تطهیر چهره خودش است.”

روند بنزما:” کریم همیشه همین بوده است. گلزنی را بلد است و به بازیکنان دیگر هم کمک می کند تا گل بزنند. از زمان  رفتن رونالدو بیشتر گل می زند. قبلا نقش پاسور را داشت چرا که رونالدو در تیم بود و سالی ۶۰ تا ۸۰ گل می زد.”

لحظه ای که فهمید به تیم ملی برنمی گردد:” در سال ۲۰۱۸ که سال جام جهانی بود، شرایط مشکلی داشت، فقط پنج گل در لالیگا زد. هرگز در دوران حرفه ای او این اتفاق رخ  نداده بود .فهمید که دورانش در آن جا تمام شده است. در سال یورو در همه تورنمنت ها ۲۸ گل زد و کسی او را فرانخواند. بنزما پس از فاجعه ۲۰۱۰ به تیم ملی آمد. لورن بلان او را به بازیکن کلیدی خود تبدیل کرد و تیم را پیرامون او ساخت. در سال ۲۰۱۴ با اشتیاق به تیم ملی برگشت. پس از جام جهانی گفتم که فرانسه قهرمان یورو می شود. می دانستم که تیم آماده قهرمانی است.”

دوست ندارد در تیم ملی بازی کند؟”گاهی این را به من می گویند و در جوابشان می گویم که نمی شود ۸۱ بازی برای کشوری انجام بدهی که دوستش نداری. بیش از هزار دقیقه گل نزدن هم او را نمی ترساند. وقتی ریبری در سال ۲۰۱۳  از تیم ملی جدا شد، هدف منتقدان روی بنزما بود. برخی دیگر دلخور شدند و رفتند. برخی از جنجال ها را رسانه ها خودشان ساختند مثل کاری که امباپه در موردش گفت.”

وجهه انسانی بنزما در شبکه های اجتماعی:” حالا این کار را بیشتر به خاطر بچه هایش می کند. ۴-۵ سال پیش یک دختر دو ساله داشت و بچه دیگری نداشت. بنزما حالا احساس راحتی می کند. نحوه ارتباطش را در شبکه های اجتماعی عوض کرده است. ویدیو و عکس منتشر می کند.

کار کردن با راموس، زیدان یا رونالدو به سودش بوده است؟” یک انسان ۳۰ ساله شاید کم بیاورد اما نگاه کنید که هیلتون در ۴۳ سالگی در مونپولیه حضور دارد. قطعا کار کردن با این سه نفر برایش فوق العاده بوده است.”

بازگشت به لیون:” بله، گفته بودم که بنزما خیلی دوست دارد به لیون برگردد و دوست دارد روزی به آن جا برگردد چون باشگا و شهرش است اما در حال حاضر به تمدید با رئال نزدیک تر است تا بازگشت به لیون.”

خاطره بنزما از فرگوسن:” در سال ۲۰۱۷ در کاردیف پس از فینال چمپیونزلیگ منتظر بنزما بودم. کارمندان گفتند که به همراه راموس به اتاق آزمایش دوپینگ رفته است. در تونل کنترل دوپینگ، فرگوسن و یکی از دوستانش حضور داشتند. من را دید، رابطه خوبی داریم چرا که بنزما را در یونایتد می خواست. دو دقیقه بعد با بنزما همدیگر را دیدند و عکس گرفتند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ