گروه موسیقی کاملا:«رئال با گلزنی وینیسیوس، ال کلاسیکو را ۲-۰ می برد»

0

رئال مادرید نیوز : آنخلس و دیونی که ۲۷ سال است در حوزه موسیقی پاپ فعالیت می کنند و گروه “کاملا” را تشکیل داده اند به شدت فوتبالی  و البته طرفدار رئال مادرید هستند.

چهارده آلبوم این گروه تا کنون بیش از ده میلیون فروش داشته است و دفترشان هم فقط ۲۰۰ متر تا برنابئو فاصله دارد. دیونی عضو این گروه موسیقی می گوید که به شدت طرفدار رائول است و تصور می کند که روزی او به جای زیدان روی نیمکت رئال مادرید بنشیند. آنخلس دیگر عضو این گروه است که تعریف می کند روزی به تمرین رئال رفته و از مک منمن امضا گرفته است. وی خاطره دیگری هم از رئال در شب یازدهمین قهرمانی اروپایی دارد:” در مورسیا بودیم تا کنسرت اجرا کنیم … اما تا زمانی که بازی تمام نشد، کنسرت را شروع نکردیم!

آنخلس می گوید که او و کاسیاس همدیگر را در اینستاگرام فالو می کنند و ایکر را بهترین می داند. دیونی در مورد ال کلاسیکو می گوید:” نتیجه د وبر صفر می شود که وینیسیوس محبوب من گل می زند. او را با هالند، امباپه یا هیچ کس دیگری عوض نمی کنم. می تواند چند سال دیگر در بالاترین سطح باشد.” از سویی دیونی در مورد آینده راموس هم صحبت کرد:” سرجیو بمان، نرو. کجا می خواهی بروی بهتر از این جا؟”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ