توماس رونکرو:«رئال مادرید باید قرارداد لوکاس وازکز را تمدید کند»

0

رئال مادرید نیوز : مصدومیت لوکاس وازکز بدترین خبر برای رئال مادرید پس از یک هفته شاد با غلبه بر لیورپول و بارسا بود.لوکاس وازکز ادامه فصل را از دست می دهد و این بدترین چیزی است که می شد تصورش را کرد. آن طور که در مورد بازیکن گالیشیایی در فصول قبل گفته می شد، او یار دوازدهم تیم نیست بلکه بازیکن فیکس بی چون و چرا است که با کیفیت، چند پسته بودن و تلاش بی نظیرش جایگاهش در تیم را پیدا کرده است. او کاری کرده تا نبود دردناک کارواخال به چشم نیاید و زمانی که در پست وینگر بازی کرده هم بالاتر از رقبایش در این پست بوده است (اسنسیو، رودریگو و ….)

لوکاس علاوه بر این یکی از قدیمی های رختکن است. همیشه هم تیمی هایش به حرفهایش احترام می گذارند و هرگز در مقابل یک نتیجه ضعیف ناامید نمی شود. در رختکن، مصدومیتش مثل مشتی به شکم همه اعضای تیم بود چرا که نبودش خیلی مهم است. در آنفیلد جایش خالی خواهد بود و حالا باید دعا کنیم که کارواخال به موقع برسد در غیر این صورت مندی باید در پست دفاع راست بازی کند و مارسلو در سمت چپ. می دانم که اودریوزولا هم ان جاست اما این بازیکن باسکی در ال کلاسیکو نشان داد که بعد از این همه نیمکت نشینی روی فرم برای چنین بازی مهمی که تکلیف فصل را مشص می کند، نیست.

پی نوشت: می دانم که پیشنهاد تمدید رئال به لوکاس تحت تاثیر شرایط اقتصادی بوده است اما کاری که این بچه برای تیم در این فصل مشکل کرده لایق تلاشی برای ماندنش است. در بازار بازیکنی نیست که این همه چیز مثبت به اندازه او به تیم بدهد. خواهشا اقدامی صورت بدهید.

توماس رونکرو

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ