«آغاز ششمین دوره فلورنتینو پرز با هدف برنابئوی جدید و خریدهای کهکشانی»

0

رئال مادرید نیوز : تا ساعاتی دیگر (دقیقا ساعت ۹ صبح به وقت اسپانیا) دوران مدیریت فلورنتینو پرز در رئال مادرید برای چند ساعت دیگر تمدید می شود. او به همراه هیئت مدیره خود که ده عضوی هستند که شماره عضویت رسمی شان زیر پانزده هزار است، به فعالیتش ادامه بدهد. خود پرز در سال ۱۹۶۱ عضو رسمی رئال مادرید شده است. پرز برای ششمین دوره (۲۰۰۰ ، ۲۰۰۴ ، ۲۰۰۹ ، ۲۰۱۳ ، ۲۰۱۴ ، ۲۰۲۱) کارش را شروع می کند که برای پنجمین بار بی رقیب است و سه هدف کلیدی دارد: پایان بازسازی سانتیاگو برنابئو، تاسیس سوپرلیگ و بازگشت به دوران کهکشانی ها.

فلورنتینو پرز برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ در انتخابات پیروز شد. او باید با مدیری همچون لورنزو سانز رقابت می کرد که در همان سال قهرمان اروپا شده بود. در انتخابات شرکت می کرد چرا که می دانست برای موفقیت های ورزشی باید موفقیت اقتصادی داشته باشد. از آن زمان باشگاه هرگز دچار “استرس در خزانه” نبوده است و ۲۶ جام با او کسب کرده که شامل پنج قهرمانی اروپا بوده است. او تاجری است که از ۲۹ سالگی همیشه مدیر شرکت هایش بوده است و در زندگی حرفه ای و ورزشی خود به عنوان یک رئالی خالص همیشه این حس را داشته است که هیچ کس و هیچ چیز فراتر از باشگاه نیست.

از ساعت ۹ صبح سه شنبه، فلورنتینو دوباره دوره جدیشد را آغاز می کند. او تا سال ۲۰۲۵ رئیس باشگاه می ماند. شاید چهار سال دیگر رقیب هم داشته باشد. فقط منظورم دو نامی که در هفته های اخیر مطرح شده نیست یعنی بولودا و ریکلمه. می توانند کاندیداهای جدید و شگفت انگیزی مطرح شوند. در حال حاضر دو نامهی که می دانیم قدرتمند هستند و حتی می توانم بگویم که خود فلورنتینو پرز یکی از آنها را دوست دارد. اما تا زمانی که آن روز برسد، فلورنتینو پرز رودریگز  چهار سال دیگر می تواند قوای اقتصادی رئال مادرید را تقویت کند، بودجه باشگاه را پنج برابر کند، فلورنتینو پرز و هالند را بخرد (به ترتیب) ، قرارداد زیدان را تمدید کند و بفهمد که موفقیت هایش صرفا بر اساس خوش شانسی نیست و یک استادیوم بی نظیر را آماده کند تا بتواند به ۱۵۰۰ بازی به عنوان رئیس رئال برسد چرا که هفته گذشته در بازی رفت با لیورپول از هزار بازی عبور کرد و آن بازی بازی شماره ۱۰۰۱ او در رئال مادرید بود.

خواکین ماروتو

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ