گل دیشب مهدی طارمی به چلسی (فیلم قیچی برگردون)

0

فیلم گل زیبای قیچی برگردان مهدی طارمی به چلسی

«مهدی طارمی» دیشب در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده بازی پورتو و چلسی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک ضربه برگردان زیبا گلزنی کرد و تیمش را به پیروزی یک بر صفر رساند. ولی این گل برای صعود پورتو کافی نبود زیرا چلسی در بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شده بود.

طارمی در نشست خبری پس از پایان بازی اظهار داشت: بازی خوبی برای ما بود و کار بزرگی انجام دادیم. حیف که نتوانستیم به موقع گلزنی کنیم. عملکرد خوبی داشتیم ولی برای صعود به مرحله بعد کافی نبود.

وی افزود: مسابقات لیگ قهرمانان را خوب شروع کردیم و تا یک‌چهارم نهایی نیز بالا آمدیم. در بازی با چلسی کمی بدشانس بودیم اما این هم بخشی از فوتبال است.

مهدی طارمی چلسی مهدی طارمی گل های مهدی طارمی گا قیچی برگردون قیچی برگردون طارمی فیلم گل مهدی طارمی بیوگرافی مهدی طارمی بهترین قیچی برگردان جهان اینستاگرام مهدی طارمی

مهاجم ایرانی تیم پورتو در پاسخ به این سوال که با این نتیجه انگیزه شما برای مسابقات لیگ برتر پرتغال بیشتر می‌شود؟ گفت: دوست داریم در همه بازی‌ها برنده شویم اما هر بار به بازی پیش رو فکر می‌کنیم. تلاش ما این است که قهرمان لیگ پرتغال شویم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ