گزارش : بارسلونا به دنبال یک مدافع وسط چپ پا می باشد

0

بارسا نیوز – به گزارش موندو دیپورتیوو ، باشگاه بارسلونا در حال نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات است و کاتالان ها می دانند که پول کمی در اختیار دارند و می خواهند روی اولویت های نقل و انتقالاتی سرمایه گذاری کنند.

 

بارسلونا در بازار نقل و انتقالات در حال ردیابی برای یافتن یک مدافع مرکزی چپ پا است که او را به صورت موازی با اریک گارسیا ، مدافع منچستر سیتی خریداری کند. خرید مدافع وسط چپ پا هیچ منافاتی با خرید گارسیا ندارد.

 

بارسلونا در ابتدا فکر فروش ساموئل اومتیتی را دارد. بارسلونا راضی است که او حتی به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کند. بلوگرانا سال گذشته در فروش او ناموفق بودند. دو فصل از قرارداد او باقی مانده است و ساموئل حقوق بالایی دریافت می کند. از طرفی او آمادگی لازم را ندارد و پس از مصدومیت های طولانی نتوانسته است خود را بازیابی کند.

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

 

به این ترتیب اگر اومتیتی از بارسلونا جدا شود و اریک گارسیا خریداری شود ، بارسلونا لیستی با ۵ مدافع مرکزی شامل جرارد پیکه ، رونالد آرائوخو ، کلمنت لنگلت ، اسکار مینگوئزا و اریک گارسیا خواهد داشت.

 

با توجه به لیست بالا ، فقط کلمنت لنگلت چپ پا است و سایر مدافعان راست پا هستند. با این وجود که بازی با دو مدافع راست پا مشکل ایجاد نمی کند ، اما سران بارسلونا می خواهند به موقعیت های بازار توجه کنند.

 

گزینه های موجود در بازار

 

گزینه های مختلفی در بازار وجود دارند که بعضی از آن ها پیش از این در رادار بارسلونا قرار داشته اند. الساندرو رومانیولی مدافع و کاپیتان ۲۶ ساله تیم آث میلان تا سال ۲۰۲۲ با این باشگاه قرارداد دارد و هنوز تمدید نکرده است و گزینه ای نسبتا ارزان محسوب می شود.

 

او پیش از این هم با بارسلونا ارتباط داشته است ، اما مینو رایولا نماینده او است و کار انتقال او به بارسلونا به این دلیل کمی دشوار به نظر می رسد ، خصوصا که کمیسیون رایولا بسیار بالا است.

 

دو گزینه دیگر آرژانتینی و از لیگ هلند هستند ، جایی که رونالد کومان پیش از این در آن لیگ کار کرده است. لیساندرو مارتینز ۲۳ ساله مدافع تیم آژاکس است ، جایی که بارسلونا به دلیل خرید فرنکی دی یونگ و سرجینیو دست با تیم هلندی رابطه خوبی دارد.

 

گزینه دوم مارکو سنسی از تیم فاینورد هلند است که هم سن و هم وطن لیساندور مارتینز است. تیم های زیادی به دنبال سنسی هستند زیرا او توانایی بازی در پست دفاع چپ را هم دارد و در این فصل ۳ گل و ۳ پاس گل ثبت کرده است.

 

از طرفی آیسا مندی گزینه رایگان در لالیگا و از تیم رئال بتیس است. او راست پا است ، اما توانایی بازی در همه پست های دفاع همچنین پست های دفاع کناری را هم دارد. او در این تابستان قراردادش با تیم رئال بتیس منقضی می شود.

 

البته بارسلونا خورخه کوئنکا را هم دارد که او را به تیم ویارئال قرض دادند ، زیرا رونالد کومان را قانع نکرد. سپس سران تیم ویارئال او را به باشگاه آلمریا قرض دادند تا سرنوشت مدافع ۲۱ ساله و اسپانیایی بارسلونا کمی پیچیده شود.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ