فدریکو والورده:«پرتاب سنگ به اتوبوس؟ من از پنیارول آمده ام و برایم طبیعی نیست!»

0

رئال مادرید نیوز : فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای در مورد مقاومت درخشان رئال در آنفیلد و صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ صحبت کرد:”مانه؟ عالی بود. لیورپول تیم بزرگی است. مانه استارت های فوق العاده ای مز زند و خیلی سریع است. سخت بود اما سعی کردم بهترین عملکردم را داشته باشم و اثرم را در تیم بگذارم. آنها از جناحین حمله می کردند. می دانستیم که سانتر می کنند و بازیکنان زیادی در محوطه جریمه ما خواهند داشت و سعی کردیم که کنترل کنیم. سعی کردیم که توپگیری خوبی داشته باشیم. موقعیت هایی جدی داشتیم و استفاده نکردیم. برای بردن وارد زمین شدیم. برنده نشدیم اما صعود کردیم.”

وی در مورد پرتاب سنگ به اتوبوس رئال هم صحبت کرد:” مشکلی نیست (می خندد). (مجری گفت که تو از تیم پنیارول آمده ای…) من از آن جا آمده ام و طبیعی است. مشکلی نیست (می خندد) این کارها روحیه مضاعف می دهد تا با تمام وجود درون زمین ظاهر شویم. وقتی پیراهن رئال را می پوشی باید برای همه چیز بجنگی. مصدومانی داشتیم و مشکل بود اما می دانستیم که تیم برای یک هدف می جنگد و به جلو حرکت می کنیم.”

فدریکو والورده که با مصدومیت خودش را به بازی رئال و لیورپول رسانده بود در پست دفاع راست و با توجه به نبود لوکاس و کارواخال در زمین قرار گرفت که عملکرد درخشانی داشت و خوش درخشید و همچون یک سرباز ارتش، به تیم خدمت کرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ