آلابا شماره ۴ رئال مادرید را تصاحب می کند؟

0

رئال مادرید نیوز : هر چه به پایان فصل نزدیک تر می شویم، احتمال ماندن سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید در تیم نیز کمتر می شود.

در حقیقت نه راموس و نه باشگاه رئال مادرید از مواضع خود کوتاه نیامدند. راموس خواستار حفظ دستمزد سالانه ۱۲ میلیونی خود شد در حالی که رئال حاضر نیست که یک یورو از پیشنهاد سالانه ۱۰.۸ میلیونی و کاهش ده درصدی دستمزد کوتاه بیاید.

به هر صورت به نظر می رسد که رئال مادرید برای جدایی راموس هم چاره اندیشیده است و قرار است که داوید آلابای اتریشی از بایرن مونیخ به رئال مادرید بیاید. ماجرای پیوستن آلابا به رئال به حدی جدی است که حتی برخی پیج های المانی مدعی شده اند که آلابا فصل بعد شماره چهار رئال مادرید را می پوشد تا این شماره پس از سالها نصیب بازیکن دیگری به جز سرجیو راموس شود.

نقل و انتقالات رئال مادرید مبلغ قرارداد بازیکنان فوتبال عکس سرخیو راموس ساعت بازی رئال مادرید امشب دستمزد فوتبالیستها دستمزد بازیکنان فوتبال داوید آلابا در رئال مادرید داوید آلابا چند ساله است بیوگرافی سرخیو راموس بیوگرافی داوید آلابا بازیکنان جدید رئال مادرید اسامی بازیکنان رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ