زیدان:«می گفتند که من باید اخراج شوم و بازیکنان به درد نمی خورند…»

0

رئال مادرید نیوز : زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و کادیز شرکت کرد.

هازارد:” او و تونی در بازی فردا نخواهند بود. حس بازیکن از هر چیزی مهمتر است. امیدوارم هازارد به بازی شنبه برسد.”

احیا شدن:” می گفتند که اخراجم قطعی است و بازیکنان به هیچ دردی نمی خورند… من فقط تضمین دادم که خواهیم جنگید. نمی دانم که چیزی می بریم یا نه. مهم این است که چه حسی داشته باشیم. با روحیه در مسابقات حضور پیدا می کنیم. در مورد مشکلات بدنی چیزهایی گفتیم… اما سعی میک نیم از این شرایط هم عبور کنیم. این چیزی است که در موردش گفته بودیم.”

پرز از هواداران خواسته که در مورد خرید امباپه آرامش داشته باشند:” اگر مدیر این را گفته خوب است (می خندد) من به بازی با کادیز فکر می کنم و حقیقت همین است. همین را می توانم کنترل کنم.”

با پرز در مورد سوپرلیگ صحبت کردید؟” نظرم را نمی دهم و این را درک می کنم. شاید بگویید که زیدان هرگز واکنشی نشان نمی دهد اما این یک حقیقت است چون من کار خودم را انجام می دهم. فردا بازی داریم. در مورد بقیه مسائل می توان نظر داد اما به هیچ دردی نمی خورد. من به کادیز فکر می کنم.”

محرومیت احتمالی در چمپیونزلیگ، رختکن ترسیده؟” به هیچ وجه . هیچ صحبتی نداشتیم. سعی می کنیم آماده بازی شویم. احمق نیستم. چمپیونزلیگ در پیش است اما باید برای بازی فردا آماده شویم. بقیه مسائل را نمی توان کنترل کرد.”

هازارد قبلا در بازگشت عجله کرده؟” موارد متفاوت است. هر زمان که لازم باشد بازی می کند. اگر حاضر نیست به این خاطر است که  صد در صد آماده نیست. حس خوبی دارد اما باید دقت داشته باشیم.”

فشار و خستگی روی بازیکنان:” تیمی را برای جنگیدن می سازیم و همین مهمترین بخش است. مشکلات را می دانیم. در این فصل اتفاقات زیادی رخ داده و چیزهای زیادی گفتند. ناامید نمی شویم و با تمام قوا بازی می کنیم.

سوپرلیگ:” این سوال مربوط به مدیر است. من در مورد بازی صحبت می کنم. در مورد این چیزها حرف نمی زنم چون کار من این نیست.”

انگیزه:” باید با تمام قوا حاضر شویم. کادیز خوب بازی می کند و در خانه بازی می کنند. باید بازی را دنبال کنیم. امتیاز می خواهیم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ