هفت رکورد برای بازی رئال مادرید و کادیز: بنزما در آستانه رسیدن به رائول

0

رئال مادرید نیوز: آمار و رکوردهای ویژه ای را برای بازی چهارشنبه شب میان رئال مادرید و کادیز بررسی می کنیم:

۱- بنزما به رائول می رسد: اگر کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید در مقابل کادیز گل بزند به رکورد گلزنی در مقابل ۳۵ حریف مختلف در لالیگا خواهد رسید و از این حیث به رائول خواهد رسید. کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی فقط به ۳۲ تیم مختلف در لالیگا گل زده بود و کریم از این حیث از او پیش است.

۲- آخرین شکست رئال مادرید مقابل کادیز: رئال مادرید پس از دو شکست در دو حضور اولش در زمین کادیز در سالهای ۱۹۷۷ و ۱۹۸۱ ، فقط یکی از ده بازی اخیرش در رامون کارانزا را باخته و در این زمین به هفت برد و دو تساوی رسیده است. آخرین شکست به باخت یک بر صفر در سال ۱۹۹۱ با هدایت دی استفانو در رئال برمی گردد.

۳- انسجام در خانه و اماری تاریخی: کادیز در سه بازی اخیرش در لالیگا نباخته و دو برد و یک تساوی داشته که در دو بازی اخیرش کلین شیت کرده است. آنها در قرن ۲۱ فقط یک بار به رکورد سه بازی پیاپی بدون گل خورده رسیده اند.

۴- سه بازی بدون گل: رئال مادرید دو بازی اخیرش را با تساوی بدون گل به اتمام رسانده است. آخرین باری که رئال سه بازی پیاپی بدون گل داشت به مارس ۲۰۰۶ مقابل آرسنال، والنسیا و بتیس برمی گردد.

۵- تیم سابق: الکس فرناندز برادر ناچو سه تا از شش گل اخیر کادیز در لالیگا را ززده است. او به عنوان محصول آکادمی رئال از سه تقابل اخیرش با این تیم یک برد و دو شکست کسب کرده است.

۶- مربیان منتخاب : آلوارو سرورا سرمربیک ادیز می تواند به پنجمین مربی تبدیل شود که دو تقابل اولش با رئال در قرن ۲۱ را می برد. آلگواسیل، تاتا مارتینو، پپ گواردیولا و مانولو پرسیادو نفرات قبلی بودند.

۷- رکورد زیدان: زیزو ۲۷ تا از ۲۸ حریفی که در لالیگا مقابلشان به عنوان مربی قرار گرفته را برده و فقط کادیز را در دور رفت نبرده که می تواند به رکورد ۲۸ از ۲۸ برسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ