کادیز ۰-۳ رئال مادرید؛ سوپرتیم، سوپرکریم

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید به لطف یک نیمه بسیار درخشان یک پیروزی آسان را در مقابل کادیز ثبت کرد و در روزهای پرحاشیه سوپرلیگ توانست با این برد آرامش بگیرد و روی ۸ یا ۹ بازی باقی مانده تا پایان فصل تمرکز کند.

رئال مادرید از بازی رفت به خوبی کادیز را می شناخت و می دانست که حریف را نباید دستکم گرفت. بازی در آغاز پایاپای بود. بعد از ان که پنالتی واضح روی رودریگو گرفته نشد، در صحنه بعدی و بعد از پنالتی روی وینیسیوس ، ماتئو لاهوز نتوانست مقاومت کند و پس از پانزده بازی و شش ماه (یا به قول روبرتو کارلوس پس از ۱۵ سال) برای رئال مادرید پنالتی گرفته شد تا بنزما گلزنی کند. کریم در ادامه بازی خوبش یک ارسال خوب برای اودریوزولا داشت تا این مدافع که به خاطر بازیهای اخیرش مورد انتقاد بود، گلزنی کند و روحیه بگیرد. کریم شب درخشانش را با گل با ضربه سر با ارسال کاسمیرو تکمیل کرد. کریم حالا ۲۱ گل در لالیگا و ۲۷ گل در کل فصل زده است. او فقط دو گل تا صدر جدول گلزنان لالیگا و رسیدن به مسی فاصله دارد و فرصتی طلایی در شش بازی بعدی دارد تا پی چی چی را ببرد. او پنج گل تا رسیدن به بهترین رکوردش در رئال فاصله دارد که در هشت یا ۹ بازی بعدی می تواند به این رکورد برسد.

رئال حالا با یک پیروزی آرامش بخش به روزهای جنجالی و پرحاشیه خاتمه بخشید و حالا نوبت بازی کلیدی مقابل بتیس پلگرینی و بعد از آن بازی حساس با چلسی در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ است. رئال هنوز به صورت جدی شانس کسب دو جام را دارد. در لالیگا باید هجده امتیاز کسب شود. اگر رئال مادرید ۸۸ امتیازی شود (یک امتیاز بیشتر از پارسال که قهرمان شد) کسب جام دور از انتظار نیست و در مقابل چلسی نیز دو بازی رفت و برگشتی مقابل یکی از نفتی های اروپا در پیش است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ