روبرتو کارلوس:«بعد از پانزده سال پنالتی گرفتند!»/میاتوویچ:«بلانکو من را شگفت زده کرد»

0

رئال مادرید نیوز : بازیکنان اسبق رئال مادرید در مورد پیروزی مقابل کادیز صحبت کردند.

رافائل مارتین وازکز:” ترجیح می دهم که در مورد برد کمک کنم که خیلی اساسی بود. رئال مادرید می داند که برای چه بازی می کند.”

میاتوویچ:” برای بازی با چلسی ترجیح می دهم که از ۳-۳-۴ استفاده شود که موفقیت های زیادی را به زیدان داده است. باید جاه طلب  باشیم. سعی می کنیم نتیجه خوبی بگیریم. به نظرم مودریچ به بازی سه شنبه می رسد و در بازی شنبه نیز خواهد بود. البته تصمیم زیدان مقابل کادیز درست بود و با نقشه تاکتیکی درستی بازی کرد. رئال مادرید بازی آرامی داشت و این برای تقویم پیش رو مهم است. ناچو بدون تردید لیافت حضور در تیم ملی را دارد. برای میلیتائو خوشحالم. زیاد بازی نکرده بود اما با مصدومیت ها فرصتش را پیدا کرد. خوب بازی کرده و ارزش خود را نشان داده است.رئال مادرید مدتها بود که چنین بازی راحتی نداشت تا زیاد عرق نریزد. خبر خوبی است. سه امتیاز مهم و پارو زدن تا پایان لالیگا و چمپیونزلیگ. بلانکو هم نشان داد که شخصیت بالایی دارد. زیاد او را نمی شناختم و من را شگفت زده کرد. عالی بازی کرد. فرصت خوبی داشت که از ان استفاده کرد.”

روبرتو کارلوس:” بنزما با آرامش بازی می کند و همه چیز را ساده تر می کند. انتقادها به ما انگیزه می دهد. هر چقدر بیشتر انتقاد کنند بهتر بازی می کنیم. ما جام جهانی باشگاه ها و چمپیونزیگ ها را بردیم و بهتر است که به دنبال فیلم ساختن نباشند.  کاسمیرو درون محوطه جریمه هوش بالایی دارد و کاری که با کریم می کند عالی است.  بعد از پانزده سال برای ما پنالتی گرفتند. اگر در خط هافبک سریع تر باشیم موقعیت های بسیار بیشتری ایجاد می کنیم. ماتئو یک داور بین المللی است که تجربه بسیار بالایی دارد و قابل احترام است. به بازیکنان به خاطر تلاش و گلهای زیبایشان تبریک می گویم. باید آرامش داشته باشیم تا بازیکنان دیگری برگردند. بلانکو کاپیتان آکادمی است و کیفیت و شخصیت بالایی دارد. بنزما در هر لحظه به تیم کمک کرد و اساسی است. بازی در لالیگا خیلی مشکل است. مقابل تیم های دفاعی بازی می کنی اما تیم سبک خوبی داشت و خوشحال هستیم.”

مانولو سانچیس:” رئال مادرید وقتی با این همه مدافع بازی می کند مهره های کمتری را در حملات دارد. خط هافبک چهار نفره را با حضور کارواخال و مندی در جناحین ترجیح می دهم تا بازیکن بیشتری در حملات باشد.”

خورخه والدانو:” ناچو بازیکنی غیرپیچیده است. بلانکو نیز همچون یک ماهی است که اجازه افتادن هم تیمی هایش به دریا را نمی دهد.”

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ