تهدید جدید چفرین:«باشگاه هایی که سوپرلیگ را انتخاب کنند، حق حضور در چمپیونزلیگ ار ندارند»

0

رئال مادرید نیوز : طرح سوپرلیگ با حمایت فلورنتینو پرز مدیر رئال ایجاد شد و در حال حاضر بارسلونا تنها تیمی است که در کنار رئال از این تورنمنت انصراف نداده است. در حقیقت بارسایی ها قاطعانه از سوپرلیگ حمایت کرده اند و آن را یک ضرورت می دانند هر چند که فلورنتینو پرز مدیر پروژه سوپرلیگ گفته است که فعلا این طرح متوقف شده است.

ادواردو رومئو نایب رئیس اقتصادی بارسلونا یکی از جدی ترین حامیان طرح سوپرلیگ است که گفته است:” به سوپرلیگ اضافه شدیم چرا که ایده خوبی برای فوتبال و بارسلونا است. سعی می کنیم که بتوانیم با سازمان های فوتبال به توافق برسیم و همه از آن سود ببریم. فشارهای زیادی وجود دارد اما مطمئنیم که با تفاهم همه چیز حل می شود.”

حالا چفرین رئیس یوفا نیز در بیانیه ای رئال مادرید و بارسلونا را به خاطر این که هنوز از پروژه سوپرلیگ کنار نکشیده اند، تهدید کرد. رئیس یوفا گفت :” مشخص است که باشگاه ها باید تصمیم بگیرند که آیا با سوپرلیگ هستند یا با یوفا. اگر بگویند که بخشی از سوپرلیگ هستند نباید در چمپیونزلیگ بازی کنند و می توانند در تورنمنت خودشان بازی کنند.در حال بررسی شرایط قانونی هستیم اما طبیعتا هر کسی تصمیمی می گیرد باید منتظر عواقبش باشد. البته شرایط برای باشگاه هایی که به اشتباهشان اعتراف کرده اند و از پروژه جدا شدند کاملا متفاوت است.  شنبه بدترین روز بود چرا که فهمیدم که یک خیانت صورت گرفته است و برخی از افراد سالها به من دروغ گفته اند. “

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ