ایوان راکیتیچ : با مسی رابطه خوبی داشتم ، اما صمیمی نبودم ؛ از ترک بارسلونا غمگین نیستم !

0

بارسا نیوز – ایوان راکیتیچ هافبک سابق تیم بارسلونا و هافبک فعلی تیم سویا در مصاحبه خود با رسانه ای از آلمان از تمایل برای بازی کردن در تیمی مانند بایرن مونیخ صحبت کرد.

 

ایوان راکیتیچ پیش از اولین دره حضورش در تیم سویا در تیم شالکه آلمان عضویت داشت و سپس راهی تیم آندلسی سویا شد.

 

بازگشت به شالکه و بازنشستگی در این باشگاه

من نمی خواهم خیلی به جلو نگاه کنم. من یک قرارداد طولانی مدت در سویا دارم و امیدوارم تا پایان قرارداد آنجا بمانم. من می خواهم هر روز بیشترین تلاش خودم را انجام دهم تا باشگاه را رو به جلو سوق دهم. با این حال چرا که نه ؟ هرگز نمی توانید به طور کامل چیزی را رد کنید.

 

امضای قرارداد با بایرن مونیخ در گذشته

من واقعا چیزی در مورد آن نمی دانستم. شرم آور است که دوست من براوو چنین تصمیمی گرفت ( با خنده ) . البته که دوست داشتم در بایرن بازی کنم. بایرن مونیخ یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا است. من با مانو ( مانوئل نویر ) و تونی ( مربی دروازه بانان بایرن مونیخ ) دوست هستم و دوستی ما مادام العمر است. آن ها مانند خانواده من هستند. دوست داشتم دوباره در کنار آن ها در یک اتاق و رختکن باشم ، اما ان اتفاق رخ نداد.

 

وضعیت تیم سویا

سویا در سال های اخیر بسیار خوب کار کرده است. ما در لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند حذف شدیم و در کوپا دل ری برابر بارسلونا ، اما اکنون امیدواریم برای اولین بار در تاریخ باشگاه در دو فصل پیاپی به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم. این یک هدف عالی برای ما است. ما باید چیزهای زیادی یاد بگیریم. باید از مسابقات لذت ببریم و تمام تلاش خودمان را ارائه کنیم.

 

ترک تیم بارسلونا

این موضوع به طور خاص دشوار نبود. بارسلونا یکی از بزرگترین باشگاه های جهان بود و من ۶ سال آنجا بودم و ۳۱۱ بازی انجام دادم. من واقعا از دوران بارسلونا لذت بردم. گاهی اوقات خارج از زمین برای شما اتفاقات عاطفی رخ می دهد که به شما علامت می دهد کار جدیدی انجام دهید. این موضوع برای من رخ داد.

 

ایوان ادامه داد :

من غمگین نشدم. خوشحال شدم. ۱۳ عنوان قهرمانی بد نیست ، البته که می توانست بیشتر باشد. افتخار می کنم که در بارسلونا عضویت داشتم.

 

دوره مثلث MSN

یک زمان باورنکرنی بود . متاسفانه به دلیل تصمیم نیمار دوره کوتاهی بود. من این احساس را داشتم که آن ها همیشه کاری متفاوت با بقیه انجام می دهند. این افتخار بزرگی بود که می توانستم پشت سر آن ها بازی کنم. MSN بهترین سه گانه خط حمله تاریخ بوده است.

 

شایعات خروج مسی پس از خروج تو از بارسلونا

من هم مثل بقیه متعجب و شوکه شدم. وقتی لئو به تمرین نیامد ، ۹۰% هواداران فکر می کردند که او دیگر رفته است. لئو تاریخ فوتبال بارسلونا نیست ، او بخشی از باشگاه است. من واقعا خوشحالم که او ماند. امیدوارم که او چند سال دیگر هم در بارسلونا بماند. با این وجود هر چه او تصمیم گرفت ، باید به آن احترام گذاشت. من بهترین ها را برای او آرزو می کنم.

 

پیش از این گفته بودی که مسی بهترین دوست تو نیست !

چیزی که می خواستم بگویم این بود که من نزدیک ترین دوست بازیکنان دیگر نبودم ، اما این موضوع کاملا طبیعی است. رابطه من با مارک ( تراشتگن ) بسیار نزدیک تر بود تا لئو. خانواده من و مارک همدیگر را ملاقات می کردند. ما هنوز هم رابطه خوبی داریم و در ارتباط هستیم. لئو دوست خوب سوارز بود. من هم از دوستان نزدیک کوین پراینس بواتنگ و آندرس اینیستا بودم. به ندرت اتفاق می افتد که در فوتبال سال ها دوست نزدیکی داشته باشید.

 

رابطه تو با مسی

ما رابطه بسیار خوبی داشتیم . بعد از بازی ها با هم گپ می زدیم ، اما دوستان نزدیک هم نبودیم. احترام ما نسبت به یکدیگر بسیار زیاد است.

 

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ