تلاش پرسپولیس برای صعود استقلال، فولاد و تراکتور

0

استقلال نیوز – نگاهی به گروه‌های پنجگانه نشان می‌دهد تا به اینجای کار تیم‌های الهلال با ۷ امتیاز، تراکتور با ۶ امتیاز، استقلال با ۷ امتیاز، السد با ۷ امتیاز و الوحده با ۷ امتیاز تیم‌های دوم گروه‌های منطقه غرب آسیا محسوب می‌شوند. تمام تیم‌ها ۷ امتیازی هستند به جز تراکتور ۶ امتیازی.

بر همین اساس نمایندگان ایرانی باید امتیاز خود را افزایش دهند تا شانس خود را برای صعود افزایش دهند. از این رو تمام نگاه‌شان به نتایج دیگر تیم‌های دوم است. الوحده یکی از تیم‌های دوم پرقدرت منطقه است که در صورت پیروزی برابر پرسپولیس قطعاً یکی از صعودکنندگان خواهد بود. الوحده حتی با کسب یک تساوی از پرسپولیس در بازی امشب ۸ امتیازی می‌شود و بالاتر از دیگر تیم‌ها قرار می‌گیرد و در بازی آخر خود با شکست دادن گوا قطعاً باز هم یکی از تیم‌های دوم صعودکننده خواهد بود. اما اگر پرسپولیس موفق شود فردا شب الوحده را شکست دهد، این تیم در همان امتیاز ۷ باقی می‌ماند و این فرصت در اختیار استقلال، تراکتور و حتی فولاد قرار می‌گیرد تا با پیروزی در بازی‌های بعدی خود به ترتیب ۱۰، ۹ و ۸ امتیازی شوند و از نظر امتیازی بالاتر از الوحده ۷ امتیازی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید:

  • الوحده با سه غایب برابر پرسپولیس

به هر ترتیب شرایط جدولی به گونه‌ای است که تیم پرسپولیس با پیروزی در بازی با الوحده نه تنها قدرتمندانه‌ترین صعود خود را به عنوان تیم اول جشن خواهد گرفت بلکه به دیگر نمایندگان ایران نیز از نظر امتیازی کمک کرده و استقلال، تراکتور و حتی فولاد با پیروزی پرسپولیس می‌توانند بسیار از قبل امیدوارتر به صعود باشند. حالا باید دید پرسپولیسی‌ها امشب مقابل الوحده چه خواهند کرد چرا که حالا نگاه دیگر تیم‌های ایرانی نیز به موفقیت این تیم است.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ