درد دل پیشکسوت پرسپولیس/ فدراسیون یک دسته گل هم برای مراسم جاسمیان نفرستاد!

0

پرسپولیس نیوز – وقتی با پنجعلی تماس گرفتیم متوجه شدیم توپ مدافع آخر پیشین تیم ملی کشورمان حسابی پُر است. شماره ۵ ماندگار تاریخ فوتبال کشورمان که به همراه علی پروین و درجمعی کوچک در مراسم خاکسپاری زنده یاد حمید جاسمیان شرکت کرده بود با ناراحتی زیادی با ما هم کلام شد؛

خداوند حمید خان جاسمیان را بیامرزد. مظلومانه از دنیا رفت و…

مظلومانه هم به خاک سپرده شد!

چطور؟

چطور ندارد؟ فدراسیون فوتبال متأسفانه یک دسته گل هم برای مراسم مرحوم شیرزادگان نفرستاد. معنی این بی توجهی چیست؟

بله، شنیدیم که شما همراه با علی پروین، رحیم یوسفی، سعید عزیزیان و چند پیشکسوت پرسپولیس در بهشت زهرا حضور پیدا کرده بودید؟

مدیرعامل پرسپولیس سمیعی هم لطف کرده و حضور بهم رسانده بود اما فدراسیون … کار قشنگی نبود.

الان به عنوان کاپیتان اسبق تیم ملی ایران چه صحبتی با عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال دارید؟

از عزیزی خادم انتظاری ندارم. از زمان انتخاب سرپرست جدید تیم ملی همه ایشان را خوب شناختیم. بنابراین صحبت خاصی ندارم چون با این انتخاب تکلیف امثال من، علی دایی، علی کریمی، محمد دادکان و… روشن شد!

برخی هم معتقدند عزیزی خادم شاید زنده یاد حمید جاسمیان را نشناسد اما مشاوران زیادی دور و بر خودش دارد که آنها باید به او این موضوع را یادآوری می کردند که به قول شما حداقل یک دسته گل برای مراسم مرحوم جاسمیان بفرستد؟

مگر مشاوران عزیزی خادم چه کسانی هستند؟ شما فکر می کنید این مشاوران غیر فوتبالی که یکی پس از دیگری از رئیس جدید فدراسیون حکم گرفتند مرحوم جاسمیان را می شناسند؟ دل خوشی دارید شما!

انتخاب سرپرست تیم ملی هم خیلی پرسروصدا شد اما عزیزی خادم روی حرف خودش ماند؟

من هنوز هم مانده ام که چرا این انتخاب انجام شد و فقط می توان اسم رفیق بازی روی آن گذاشت. فوتبال ایران این همه پیشکسوت خوشنام دارد ولی هیچ کدام لحاظ نشدند. من فکر نمی کنم از این فدراسیون هم آبی گرم شود. متأسفانه سال به سال دریغ از پارسال!

بسیارخوب، بازی برگشت و الوحده امارات را تماشا کردید؟

تماشا کردیم و حسرت خوردیم. حق پرسپولیس انصافا باخت نبود. ما باید با اختلاف دو گل می بردیم اما الوحده با یک بازی دفاعی و بسته کار بچه ها را سخت کرد.

با حمید درخشان که صحبت می کردیم مدعی شد خستگی عامل اصلی این شکست بوده است. شما هم با این حرف او موافقید؟

بله، به هرحال آب و هوای جزیره گوا گرم وشرجی است و بازی ها ۳ رو به ۳ روز برگزار می شود. بچه ها تحت فشار هستند و طبیعی است خسته شوند. امیدوارم این بازی آخر را بچه ها با تمرکز کامل و پیروزی پشت سربگذارند و به عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود کنند.

توصیه ای به اعضای تیم پرسپولیس ندارید؟

یحیی گل محمدی الان خودش مربی با تجربه ای است و کمک های خوبی هم کنار خودش دارد. قطعا نکات لازم را به بازیکنان این تیم خواهند گفت. شاید تنها حرف من این باشد که این شکست را باید فراموش کرد و دیگر به آن فکر نکرد.

بیشتر بخوانید:

  • اشک‌های علی پروین بر سر مزار مرحوم جاسمیان

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ