داور بازی امشب رئال مادرید و چلسی، همان داوری که گل رونالدو را خورد

0

رئال مادرید نیوز : قضاوت در نیمه نهایی چمپیونزلیگ مسئولیت بزرگی است. حالا دنی ماکلی داور هلندی رای قضاوت بازی امشب میان رئال و چلسی انتخاب شده است. این داور که از ژانویه ۲۰۱۱ بین الملی شده امشب گام مهمی را در دوران فوتبالش برمی دارد. او هرگز از مرحله یک چهارم نهایی بالاتر نرفته بود که در سال ۲۰۱۸ پیروزی بارسلونا مقابل رم را سوت زد و یک سال بعدش هم بازی پورتو و لیورپول را سوت زد. او البته فصل گذشته فینال لیگ اروپا را میان سویا و اینتر را هم سوت زد.

اما امشب فشار روی ماکلی بیشتر از حالت عادی است. جنگ یوفا و رئال مادرید به خاطر ماجرای سوپرلیگ این شائبه را ایجاد کرده است که یوفا قصد انتقام جویی از رئال را با ناداوری ها دارد و به همین خاطر امشب حساسیت در مورد تیم داوری به شکل ویژه ای بالاست.

اولین قضاوت دنی ماکلی در ۲۴ ژولای ۲۰۱۲ در مرحله پلی آف چمپیونزلیگ در بوسنی هرزگوین در بازی میان زلیزنیچار و ماریبور انجم شد که در آن بازی سه کارت قرمز به میزبان و ده کارت زرد داد که ۹ تایش متعلق به میزبان بود. او در فصل جاری نیز قضاوت بازی صربستان و پرتغال در بلگراد را به عهده داشت که گل سالم رونالدو را مردود اعلام کرد که بازیکن پرتغالی به شدت عصبانی بود. او ادامه بازی پی اس جی و استانبول باشاک شهیر را سوت زد که روز قبلش به خاطر توهین  نژادپرستانه چهارم به بازیکن تیم ترکیه ای متوقف شده بود.

البته یک نکته دیگر هم در مورد ماکلی وجود دارد. در ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۳ ، ماکلی در بازی لیگ هلند به “گو آهد ایگلز” در مقابل ویتسه دو پنالتی داد. بعد از آن شعار “دوستت داریم ماکلی” به شعاری تمسخیر آمیز در بازیهای لیگ هلند تبدیل شد.  در سال ۲۰۱۴ وقتی ماکلی مصدوم شد هواداران “گو آهد ایگلز” برای او یک نامه مهربانانه فرستادند و حالا همچنان شعار ” دوستت داریم ماکلی” یک شعار طنز آمیز در میان هواداران فوتبال در هلند است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب زمان بازی چلسی چمپیونزلیگ چیست پخش زنده فوتبال اروپا امشب بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ