رکوردهای بازی رئال مادرید و بیلبائو: از بدشانسی بنزما تا درخشش کورتوا

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید پس از ۲۳ بازی پیاپی گلزنی در مرحله  حذفی چمپیونزلیگ در آنفیلد بالاخره گل نزد. این بهترین رکورد تاریخ یک تیم در مرحله حذفی چمپیونزلیگ بود که در نهایت متوقف شد. آخرین باری که رئال در مرحله حذفی چمپیونزلیگ گل نزد به تساوی بدون گل مقابل سیتی در سال ۲۰۱۶ برمی گردد که رئال در آن بازی به قهرمانی رسید.

از سویی کریم بنزما در بازی رئال مادرید و لیورپول برای دوازدهمین بار شوت خود را در این فصل به تیرک زد. او از این حیث در میان بازیکنان لالیگا در این فصل تیرک زده است و البته با مسی برابری کرده است. در حقیقت هیچ بازیکن دیگری در لالیگا تجربه این قدر شوت به تیرک را نداشت.

از سویی تیبو کورتوا رد شبی به پنجاه بازی در چمپیونزلیگ رسید که به روند بی نظیرش ادامه داد. تیبو از ۳۴ شوت اخیری که در همه تورنمنت ها به سمت دروازه اش آمده ۲۷ تا را مهار کرده است و فقط هفت تا به گل تبدیل کرده است.

نتیجه بازی رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا ساعت بازی رئال مادرید امشب رکوردهای رئال مادرید دروازه بان رئال مادرید چمپیونزلیگ چیست بیوگرافی کریم بنزما بیوگرافی تیبو کورتوا اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ