چلسی ۲-۰ رئال مادرید؛ پایان یک نسل

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید با شکست در مقابل چلسی در لندن از حضور در فینال استانبول باز ماند. فینالی که شاید حالا به انگلیس منتقل شود.

هر چقدر هم زیدان در مقابل تغییر نسل مقاومت کند، حقیقت این است که این نسل از رئال مادرید مدتهاست که تمام شده است. بازیکنانی نظیر لوکا مودریچ، تونی کروس، مارسلو، ایسکو و حتی تا نهایتا یک سال دیگر بنزما و راموس، نسلی طلایی در تاریخ رئال مادرید بودند که نقش مهمی در چهار چمپیونزلیگ در پنج سال داشتند. اگر رئال می توانست امسال قهرمان اروپا شود، این نسل می توانستند پایان خوشی داشته باشند اما رئال در دو بازی مقابل چلسی نشان داد که دیگر دوره اش تمام شده است.

زیدان در مقابل تغییر نسل رئال مادرید مقاومت شدیدی داشت اما به نظر می رسد که وقتش رسیده است که همه بازیکنان قدیمی به علاوه ادن هازارد فاجعه از تیم بروند. بازیکن بلژیکی عملا یار دوازدهم تیم سابقش بود و انگار برای آنها بازی می کرد و به نظر می رسد که وقتش رسیده است که دست از سر رئال و هوادارانش بردارد.

البته هر چند که عملکرد بازیکنان چنگی به دل نمی زد اما نمی توان اشتباهات پرشمار کادر فنی در این بازی را نادیده گرفت. وینیسیوس جونیور بازیکنی که هر بار در سمت راست بازی کرده بدترین نمایش خود را داشته در پست پیستون راست بازی کرد چرا که فدریکو والورده آماده نبود و زیدان اعتقادی به اودریوزولا نداشت. وینیسیوس نیز عملا یک شبح بود. هازارد که کیفیت نازلی داشت مشخص نبود که چرا تا دقیقه ۸۹ در زمین ماند تا جایش را به ماریانو بدهد. تعویضی که واقعا نمی دانیم مفهومش چه بود. زیدان به بهانه استحکام دفاعی از خط دفاعی سه نفره استفاده کرد در حالی که حالت منطقی این بود که ناچو در راست بازی کند اما عملکرد دفاعی رئال مادرید فاجعه بار بود. رئال در هر کدام از دو نیمه یک گل خورد و اگر کورتوا نبود باید چندین گل دیگر هم دریافت می کرد. سیستم و تعویض های گنگ زیدان در شبی که رئال نیاز به گل داشت، نابخشودنی است. رئال مادرید شکست خورد اما حقیقت این است که حتی اگر چلسی گل نمی زد هم تیم زیدان بازنده بود چرا که رئال هیچ نقشه ای برای گلزنی نداشت و وقتی که توخل از پس مهار بنزما و سانترها بر آمد، هیچ نقشه دیگری در کار نبود.

حالا رئال مادرید باید روی چهار بازی بعدی در لالیگا تمرکز کند. هنوز فرصت از دست نرفته  تا فصل بدون جام نماند اما حقیقت این است که حتی اگر رئال لالیگا را ببرد هم یک تغییر نسل اساسی باید در راه باشد. بازیکنانی نظیر اودگارد، اشرف و … که در تیم های دیگر می درخشند باید به رئال برگردند و خریدهای کهکشانی ضروری است تا رئال مادرید در مسیر تبدیل شدن به تیم های درجه دوی فوتبال اروپا نظیر میلان حرکت نکند.

نتیجه بازی رئال مادرید نتیجه بازی چلسی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا ساعت بازی رئال مادرید امشب چلسی دیوی کیست جدیدترین اخبار چلسی بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا اینستاگرام لیگ قهرمانان اروپا اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ