ستایش جهانی از بنزما:«بدون کریم، رئال مادرید اکنون کجا بود؟»

0

رئال مادرید نیوز : “تلاش نکن که بهتر از پیشینیان یا آیندگان خود باشی، سعی کن که بهتر از خودت باشی.” این جمله به ویلیام فولکنر، رمان نویس آمریکایی اوایل قرن بیستم منتصب شده است و شاید این را بتوان به کریم بنزما نسبت داد به خصوص در دوره ای که این مهاجم به پختگی خود رسید. رونالدو از زمان جدایی رونالدو سطحش را بالا و بالاتر برد و عملکردش در دور رفت نیمه نهایی چمپیونزلیگ هم این را نشان داد.

در حالی که چلسی به شدت رئال مادرید را تحت فشار گذاشته بود و رئالی ها نگران بودند، کریم روی یک ارسال کرنر که با ضربه سر میلیتائو به او رسیده بود، توپ را استپ کرد و با یک ضربه محکم و مهار نشدنی، طاق دروازه ادوارد مندی را لرزاند. نشریه فرانسوی اکیپ در پایان بازی تیتر زد:” رئال مادرید بدون کریم بنزما چه در لالیگا چه در چمپیونزلیگ در کجا قرار داشت؟ بنزما بار تیمش را قبل از وقت اضافه به دوش کشید. او در ابتدا شوتی را زد که به تیرک مندی برخورد کرد و بعد از آن با ضربه ای سرضرب گلزنی کرد. از آن به بعد کمتر دیده شد اما بیش از حد تنها بود و خسته شده بود.”

بنزما تقریبا در همه جای زمین حضور داشت و سبک بازی دفاعی تیم باعث شده بود تا فشار و مسئولیت روی او بیشتر باشد. کریم تعداد گلهای فصل خود را به ۲۸ رساند. او در این فصل به شدت تنها بوده است چرا که وینیسیوس، آسنسیو و کاسمیرو با شش گل بعد از او قرار دارند که تعداد گلهایشان تقریبا یک پنجم اوست. بنزما از سویی به ۷۱ گل در چمپیونزلیگ رسید و با رائول به عنوان بهترین گلزن برتر تاریخ مسابقات برابری کرد و حالا فقط رونالدو، مسی و لواندوفسکی بالاتر از او هستند.

جو کول ستاره اسبق چلسی در مورد بنزما گفت که “تبدیل به یک رهبر شده است در حالی که به نظر می رسید بازی از دست تیمش رفته، مثل یک صاعقه ظاهر شد.” و ریو فردیناند بازیکن اسبق چلسی گفت:” اگر بنزما در ترکیب چلسی بود هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت برنده می شدند. یک مهاجم کامل است و به خوبی همه نکات اساسی را می داند. از نظر فنی بهترین است. ” تا این گونه از تیمو ورنر که موقعیت هایی را از دست داد، انتقاد کند.

بنزما شب گذشته با ۳۳ سال و ۱۲۹ روز سن به مسن ترین بازیکنی تبدیل شد که در شکل جدید لیگ قهرمانان اروپا در نیمه نهایی برای رئال گل می زند و رکورد رونالدو با ۳۲ سال و ۸۶ روز را شکس. البته کریم در خط حمله تنهاست. وینیسیوس، هازارد، آسنسیو و … هیچ کدام در مقابل چلسی نمایش خوبی نداشتند تا کریم تنها تر از همیشه و رهبر و نماد هجومی اصلی تیم باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ