احضار مارسلو به ستاد انتخاباتی؛ به بازی استمفوردبریج می رسد؟!

0

رئال مادرید نیوز:، مصدومیت، کرونا و … حالا انتخابات شهری مادرید به برخی از مشکلات فصل زیدان در این فصل در مورد در اختیار داشتن بازیکنانش تبدیل شده است. مارسلو دفاع چپ برزیلی رئال مادرید که در مقابل چلسی در استمفوردبریج فیکس بود، برای کمک به برگزاری انتخابات شورای شهر مادرید در روز سه شنبه چهاردهم اردیبهشت احضار شده است یعنی یک روز پیش از بازی مقابل چلسی در لندن.

در حقیقت مارسلو تابعیت اسپانیایی خود را در سال ۲۰۱۱ قرار گرفته و به عنوان یک شهروند موظف است که به این خواسته پاسخ مثبت بدهد و به عنوان ناظر انتخاباتی در پروسه انتخابات شرکت کند. حالا رئال مادرید به دنبال راهکاری است تا مارسلو در بامداد چهارشنبه یا ساعاتی قبل از بازی به لندن برسد. سروریس حقوقی رئال مادرید در حال حاضر به دنبال فرمولی هستند تا این بازیکن سه شنبه به همراه بقیه نفرات تیم به لندن سفر کند.

مارسلو باید سه شنبه ساعت هشت صبح در ستاد انتخاباتی حضور پیدا کند و تا پایان رای شماری در آن جا بماند که پیش بینی می شود تا ساعت ۲۱:۳۰ رای گیریت مام شود و بعد از آن رای شماری آغاز شود. باید تعداد رای ها در نظر گرفته شود تا مشخص شود که کار مارسلو دقیقا چه زمانی به اتمام می رسد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ