نگرانی دورتموند از سکوت مشکوک هالند

0

رئال مادرید نیوز : بیلد گزارش داده است که هر چند که دورتموندی ها در ظاهر می گویند که به ماندن ارلینگ هالند مهاجم نروژی در تیمشان در فصل آینده کاملا مطمئن هستند اما در باطن نگران سکوت مشکوک وی هستند.

در حقیقت هالند در مقابل شایعات پرشماری که در مقابل جدایی اش وجود دارد و سیرکی که وکیلش مینو رایولا با دوره گردی در کل اروپا راه انداخته، سکوت کرده است. او هفته هاست که در مورد آینده اش صحبت نمی کند در حالی که دورتموندی ها تصور می کردند که یک جمله از او در این باره که در دورتموند می ماند، خیال همه را راحت می کرد.

دورتموندی ها شک دارند که هالند هم با نظر پدر و وکیلش در مورد جدایی موافق است و به همین خاطر است که به سکوت مشکوک خود ادامه می دهد. البته به گفته بیلد اگر دورتموند قصد فروش هالند را داشته باشد، ۱۵۰ میلیون یورو خواهد خواست.

اگر دورتموند سهمیه چمپیونزلیگ در فصل آینده را نگیرد، جدایی وی در تابستان بعدی از دورتموند قطعی است. موردی که مورد پسند رئال نیست چرا که رئال روی تابستان پیش رو روی خرید امباپه تمرکز دارد و به همین خاطر رئالی ها ترجیح می دهند که دورتموند سهمیه چمپیونزلیگ را بگیرد و هالند در دورتموند بماند تا در تابستان ۲۰۲۲ به سراغ وی بروند. هالند در این فصل در ۳۸ بازی ۳۷ گل زده و یازده پاس گل داده است اما این هم باعث نشده تا دورتموند فصل جالبی داشته باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ