مارتین وازکز:«به کسب دو جام توسط رئال مادرید باور دارم»

0

رئال مادرید نیوز : مارتین وازکز بازیکن اسبق رئال مادرید در مورد شرایط تیم صحبت کرد.

بازی رئال مادرید و چلسی:” رئال مادرید شروع بدی داشت چرا که چلسی خیلی خوب شروع کرد و می توانستند کار را تمام کنند. اما رئال مادرید با گل بنزما عوض شد و بازی را بهتر کنترل کردند. حس کلی قبل از بازی این بود که قرعه مشکلی در پیش است و حریف قوای بدنی بالایی دارد. بازی برگشت خیلی مشکل خواهد بود اما با دیدن نحوه شروع و پایان بازی می توان گفت که رئال مادرید نتیجه خوبی کسب کرده و شانس های خود را در بازی برگشت دارد.”

خستگی بدنی در رئال مادرید :” کاملا مشخص است که رئال مادرید مشکلاتی در زمینه آمادگی بدنی و شکل دادن به ترکیبش داده است. به ندرت زیدان همه بازیکنانش را در اختیار داشته است و با وجود همه مشکلات، رئال مادرید با روحیه جنگندگی و فداکاری ظاهر شد و سطح خیلی خوبی از خود ارائه دادند. به همین خاطر به نظرم تیم با شایستگی حرکت می کند و در حال حاضر در هر دو تورنمنت زنده هستند.”

عملکرد بنزما در فصل جاری:” یکی از بازیکنان کلیدی است چرا که استراحت نداشته است. در همه دقایق حضور داشته و از نظر هجومی و نقشی که در تیم داشته خیلی مفید ظاهر شده است. او حضوری کلیدی دارد و امیدوارم که تا آخرین لحظه فصل به جنگیدن ادامه بدهد.”

نیمکت نشین ها :” میلیتائو و ناچو خوب بوده اند. لوکاس هم که در ابتدا زیاد بازی نمی کرد به بازیکن فیکس تبدیل شد. ایسکو و مارسلو نیز کم بازی کردند و هر چند که شاید در سطح انتظار نبودند اما تلاش خود را داشتند. برای کسب موفقیت به کل تیم نیاز است و رئال مادرید نیز با تمام قوا ظاهر شد.”

انتقادها از بارسلونا:” شاید ناعادلانه باشد اما این هم بخشی از این شغل است. گاهی مورد انتقاد هستی و گاهی مورد تمجید قرار می گیری. بازیکنی است که روند بی نقصطی داشته هر چند که در این فصل دقایق کافی را نداشته اما از نظر من بازیکن بی نظیری است و در موردش بی عدالتی شده است.”

به دو جامه شدن باور دارید؟”بله ایمان دارم. رئال مادرید هرگز تا آخرین لحظه ناامید نمی شود آن هم در حالی که باید در اروپا بازی کند  و کمتر از بقیه استراحت کند. این مسئله در رقابت برای لالیگا به ضرر رئال است اما با این وجود تیم با امید کار می کند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ