پیش بینی بورس فردا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰/ بورس مثبت می‌شود؟

0

به گزارش ساتین، امروز هم به مانند اکثر روزهای معاملاتی سال جاری، بورس قرمزپوش بود و شاخص ها با اُفت مواجه شدند. 

شاخص کل در نهایت با کاهش ۱۳۵۴۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۱۹۴ هزار و ۳۰۳ واحدی آرام گرفت. شاخص کل هموزن نیز با ۱۶۰۷ واحد کاهش معادل منفی ۰.۳۸ درصد به ۴۲۵ هزار و ۶۶۴ واحد رسید.

امروز همچنین در ۳۰۵ هزار و ۱۲۹ نوبت معاملاتی، ۴ میلیارد و ۹۷۹ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۳۷ هزار و ۵۸۶ میلیارد ریال در بورس معامله شد.

خروج پول حقیقی نیز ادامه یافت و با شدت بیشتری دنبال شد. امروز خروج پول حقیقی به ۵۶۰ میلیارد تومان رسید.  

بورس فردا چگونه خواهد بود؟

یاسین حیدری تحلیلگر و کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار ساتین گفت: مذاکرات ۵+۱ و ایران و انتخابات پیش رو دو عامل سردرگمی سرمایه گذاران در برهه کنونی می باشند. از یک سو مذاکرات باعث شده است تا انتظارات تورمی فروکش کند و دلار روند نزولی را به خود بگیرد که این خود باعث می شود تا سهامداران میل به خرید نداشته باشند و همچنین از سوی دیگر انتخابات ریاست جمهوری ایران و سیاست های رییس جمهور بعدی نیز هنوز برای سرمایه گذاران مشخص نیست.
وی افزود: به نظر می رسد که با توجه به شرایط موجود روند بازار حداقل تا بعد از انتخابات در بهترین حالت یک روند متعادل باشد و سرمایه گذاران حقیقی خیلی مایل به خرید نباشند.
این تحلیلگر بازار سرمایه گفت: روند رو به رشد بازار ارز های دیجیتال نیز باعث جذب سرمایه به این بازار شده است و بعید به نظر میرسد که این بازار در آینده کوتاه روند نزولی به خود بگیرد.
حیدری در انتهای صحبت های خود گفت: با توجه به دلایل فوق حداقل برای چند روز تا انتهای این هفته بازار روند صعودی به خود نگیرد و شاهد یک بازار منفی یا متعادل منفی باشیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ