خط دفاعی نه، دیوار!/ در آستانه ۲۰ بازی پیاپی بدون شکست

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در هیچ کدام از چهار بازی لالیگایی اخیرش مقابل کادیز، بتیس، ختافه و اوساسونا گل نخورده است و حالا در مسیر رسیدن به روند فصل قبلش بین هفته های ۳۱ تا ۳۵ با پنج بازی پیاپی گل نخوردن قرار دارد.

با احتساب آماری که از فصل ۰۴-۲۰۰۳ تا کنون جمع شده، اوساسونا تنها تیم لالیگایی است که از دو مدافع برزیلی رئال مادرید با ضربه سر گل خورده است. مارسلو در دوم می ۲۰۱۰ این کار را کرد و حالا میلیتائو پس از یازده سال در اول می ۲۰۲۱ چنین کاری انجام داد.

رئال مادرید از زمان شکست در مقابل لوانته در ۱۹ بازی رسمی پیاپی شکست نخورده است که بهترین روندش از ژانویه ۲۰۱۹ تا کنون است. رئال از سویی برای اولین بار از ژولای ۲۰۲۰ تا کنون در پنج بازی پیاپی نباخته است. رئال در بازی شنبه شب به رکورد دوازده پیروزی پیاپی خانگی مقابل اوساسونا دست پیدا کرد.

از سویی در بازی رئال و اوساسونا برای اولین بار دو عنصر دفاعی برزیلی برای رئال در یک بازی لالیگایی در پنج بازی اخیر گل زدند. رکورد قبلی مربوط به ۲۴ اکتبر ۲۰۱۵ بود که دنیلو و مارسلو در زمین ویگو گل زدند. از سویی میلیتائو با این گل به رکورد دو گل در ۳۶ بازی در پیراهن رئال رسید که البته اولین گلش در ۲۵ بازی لالیگایی را زد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ