آس: مسیر دشوار رئال مادرید برای جذب امباپه یا هالند

0

رئال مادرید نیوز : در روزهای اخیر خرید دو هدف اصلی رئال در نقل و انتقالات تابستانی یعن امباپه و هالند مشکل تر شد چرا که باشگاه های پی اس جی و دورتموند در مورد فروش آنها مقاومت می کنند. برنامه رئال این است که به سراغ امباپه و هالند برود: اولی در این تابستان و دومی در تابستان بعدی یعنی زمانی که قیمتش کمتر شود اما شرایط فعلا امیدبخش نیستند.

رئال می خواهد امباپه را در این تابستان بخرد. در حقیقت رئال منتظر است تا پی اس جی تن به مذاکره بدهد چرا که اگر او را در این تابستان نفروشند، ستاره فرانسوی را در تابستان ۲۰۲۲ رایگان از دست می دهند. رئال برای خرید کورتوا و هازارد از چلسی دقیقا از همین تاکتیک استفاده کرد. مشکل اما این جاست که برای مالکان قطری پی اس جی پول مهم نیست. الخلیفی مدعی شد که امباپه را نه می فروشد و نه به صورت رایگان از دست می دهد. زمانی که رابیو خواستار جدایی از پی اس جی شد، پاریسی ها با رفتنش مخالفت کردند و این بازییکن به صورت رایگان جدا شد. حالا اگر امباپه در صورت تمدید جدا شود می تواند در تابستان ۲۰۲۲ رایگان جدا شود. در آن زمان پی اس جی تصمیم گرفت ربیو را شش ماه روی نیمکت بنشاند اما غیرممکن است که چنین اتفاقی برای امباپه رخ بدهد چرا که او اسطوره مردم فرانسه است. رئال فعلا منتظر اتفاقات است چرا که نمی خواهند با پی اس جی وارد جنگ شوند. رئال فعلا از طریق واسطه ها سعی می کند شرایط را تحت کنترل داشته باشد چرا که حدود سه ماه تا پایان نقل و انتقالات تابستانی فرصت وجود دارد و عجله ای نیست. پی اس جی به خاطر مشکلات مالی ناشی از کرونا ممکن است که ۲۰۰ میلیون یورو ضرر کند و فروش امباپه می تواند حلال مشکلاتشان باشد.

اگر پی اس جی کوتاه نیاید و امباپه را نفروشد، رئال شاید مجبور شود که در همین تابستان به سراغ هالند برود اما دورتموندی ها حاضر به فروش وی نیستند چرا که روی وی برای بازگرداندن هواداران به استادیوم ها حساب می کنند و به همین خاطر قیمت غیرقابل دسترس ۲۰۰ میلیون یورو را برای فروش وی تعیین کرده اند. فعلا چیزی غیرممکن نیست اما به نظر می رسد که مسیر رئال مادرید چه برای هالند و چه برای امباپه دشوار است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آس: مسیر دشوار رئال مادرید برای جذب امباپه یا هالند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ