استمفوردبریج، مهمترین شب هازارد در رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : ادن هازارد دقیقا دو سال بعد از آخرین بازی خود در لیگ انگلیس مقابل واتفورد (هر چند که چهار روز بعدش در نیمه نهایی لیگ اروپا بازی کرد)، به استمفوردبریج برمی گردد. او باید به رئال کمک کند تا به فینال چمپیونزلیگ در روز هشتم  خرداد برسد. مشخص نیست که ایا زیدان ریسک می کند و از هازارد در ترکیب اصلی استفاده می کند یا نه.

بازیکن بلژیکی از زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، هیجان خاصی برای تقابل احتمالی با تیم سابقش دارد. ادن که مصدومیت های پرشماری داشته،  انگیزه بالایی برای تقابل با تیم سابقش دارد. این بازیکن فقط ۱۴ دقیقه مقابل بتیس بازی کرد و بعد از آن ۲۴ دقیقه در بازی رفت مقابل چلسی داشت. مقابل اوساسونا فیکس شد و ۷۱ دقیقه بازی کرد. از زمان بازی رفت با اوساسونا تا کنون این قدر بازی نکرده بود.

حالا به نظر می رسد که هازارد به عنوان یار فیکس در استمفوردبریج فیکس می شود. او مقابل اوساسونا شروع خوبی داشتو چند حرکت موثر داشت. این بازیکن در این بازی در پست هافبک هجومی و پشت سر بنزما بازی کرد که البته بازی در این پست برایش راحت نبود چرا که باید بیشتر از حالت معمول می دوید و به رابط بین هافبک ها و بنزما تبدیل می شد. اما با این وجود ادن در مقابل اوساسونا یک شوت به چارچوب ، یک شوت به خارج از چارچوب، ۴۰ پاس سالم (از ۴۹ پاس)  داد که ۳۵ تایش در زمین حریف بود، چهار توپ ربود، یازده توپ از دست داد و چهار دوئل ار برد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ