آس: بلانکو، آریباس و گوتیرز در ترکیب بزرگسالان رئال مادرید در فصل آینده

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید باید با توجه به مشکلات مالی ناشی از کرونا با کمترین هزینه ممکن ترکیبش را در تابستان تقویت کند و البته نقش محصولات آکادمی در این میان می تواند خیلی مهم باشد که خیال رئال را از خرید برخی بازیکنان راحت کند. آنتونیو بلانکو، سرجیو آریباس و میگل گوتیرز حالا شاخص ترین بازیکنان آکادمی هستند که در تیم بزرگسالان درخشیده اند که شاید فصل آینده به بخشی از ترکیب  تیم بزرگسالان رئال مادرید تبدیل شوند و بتوانند به تیم کمک کنند.

در حقیقت گوتیرز می تواند جانشین مارسلو در این تابستان شود و به ذخیره مندی تبدیل شود. بلانکو نیز می تواند گزینه ای برای استراحت دادن به کروس و مودریچ در فصل آینده باشد. در حقیقت باشگاه تمایلی به فروش وی در فصل قبل نداشت و برای فصل بعدی نیز همین است. رئال تمرکزش را روی خرید در خط حمله گذاشته و به همین خاطر خرید کاماوینگای ۵۰ میلیونی تقریبا منتفی شده است. اما اگر بلانکو به این روند ادامه بدهد در آینده هم نیازی به خرید کاماوینگا یا بازیکنی دیگر در خط هافبک نیست. سومین گزینه سرجیو آریباس است که بیشتر از بقیه بازی کرده است. با توجه به جدایی قطعی ایسکو به نظر می رسد که آریباس شانس زیادی برای حضور در تیم بزرگسالان داشته باشد. این بازیکن در این فصل در ده بازی رئال حضور داشته است و هر چند که هماهنگ شدن با سیستم زیدان که بدون هافبک هجومی است، برایش مشکل است اما می تواند خودش را با تیم وفق بدهد.

نفر چهارم این لیست را می توان ویکتور چوست ۲۱ ساله دانست که فعلا مصدوم است اما می تواند با توجه به جدایی احتمالی واران و راموس بخشی از ترکیب رئال در فصل بعد باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ